Äsh, ekaluokkalaisella myyjäiset...
Tuli lappu missä toivotaan osallistumista koulun myyjäisiin, myytäväksi voi tuoda leivonnaisia tai käsitöitä ja minä olen aivan tumpelo molemmissa :(
Mitä helppoa ja pomminvarmaa sitä voisi leipoa? Jotain mikä menisi kaupaksi mutta olisi riittävän helppoa tällaiselle ei-niin-taitavalle leipurille. Osallistumattakaan en toki kehtaa jättää. Mitä muut tumpelot ovat keksineet?
Kommentit (11)
Joulumyyjäisiin nyt ainakin pullapojat olis aika takuuvarmoja menekiltäänkin ala-asteen myyjäisissä. Jos osaat tehdä pullataikinan..ja jos nyt tosiaan on jotain leivottava, niin kuivakakut on yleensä helppoja. Pyydä joltakin leipomistaitoiselta tutulta tai sukulaiselta hyvä resepti, tai delegoi lapsen mummo tai kummi töihin, jos mahdollista.
Itse asiassa mietinkin jo tuota että ostan leipomosta jotain mutta onko se vähän hassua :) ap
Itse asiassa mietinkin jo tuota että ostan leipomosta jotain mutta onko se vähän hassua :) ap
Sitten kaikki on ihan haltioissaan, että leipoopa tuon lapsen äiti hyvin, pyydetäänpä leipomaan muihinkin tilaisuuksiin..
Sitten kaikki on ihan haltioissaan, että leipoopa tuon lapsen äiti hyvin, pyydetäänpä leipomaan muihinkin tilaisuuksiin..
Joulutortuista voisin jopa selvitä ja popcorneista ainakin.
Mutta kun tuo hölösuu poika paljastaa minut kuitenkin
Maailman helpoin ohje ja tulee tosi nopeasti. Pakkaa vuoissa olevat makeiset kauniisti.
Se saa riittää muille vanhemmille.