Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsh, ekaluokkalaisella myyjäiset...

Vierailija
08.10.2010 |

Tuli lappu missä toivotaan osallistumista koulun myyjäisiin, myytäväksi voi tuoda leivonnaisia tai käsitöitä ja minä olen aivan tumpelo molemmissa :(

Mitä helppoa ja pomminvarmaa sitä voisi leipoa? Jotain mikä menisi kaupaksi mutta olisi riittävän helppoa tällaiselle ei-niin-taitavalle leipurille. Osallistumattakaan en toki kehtaa jättää. Mitä muut tumpelot ovat keksineet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa riittää muille vanhemmille.

Vierailija
2/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumyyjäisiin nyt ainakin pullapojat olis aika takuuvarmoja menekiltäänkin ala-asteen myyjäisissä. Jos osaat tehdä pullataikinan..ja jos nyt tosiaan on jotain leivottava, niin kuivakakut on yleensä helppoja. Pyydä joltakin leipomistaitoiselta tutulta tai sukulaiselta hyvä resepti, tai delegoi lapsen mummo tai kummi töihin, jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietinkin jo tuota että ostan leipomosta jotain mutta onko se vähän hassua :) ap

Vierailija
4/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietinkin jo tuota että ostan leipomosta jotain mutta onko se vähän hassua :) ap

Vierailija
5/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaikki on ihan haltioissaan, että leipoopa tuon lapsen äiti hyvin, pyydetäänpä leipomaan muihinkin tilaisuuksiin..

Vierailija
6/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaikki on ihan haltioissaan, että leipoopa tuon lapsen äiti hyvin, pyydetäänpä leipomaan muihinkin tilaisuuksiin..

Vierailija
7/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla menee kaupaksi :)

Vierailija
8/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipomisen sijaan.

Vierailija
9/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortuista voisin jopa selvitä ja popcorneista ainakin.

Vierailija
10/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tuo hölösuu poika paljastaa minut kuitenkin

Vierailija
11/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoin ohje ja tulee tosi nopeasti. Pakkaa vuoissa olevat makeiset kauniisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi