Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purkkiruokaa 1v:lle?

Vierailija
08.10.2010 |

Miten usein annatte purkkiruokaa (siis Piltti tms.) 1-vuotiaillenne? Itse annan pakon edessä ehkä kerran viikossa, onko se vähän vai paljon mielestänne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reissuun varataan pari purkkia mukaan. Kätevämpiä.

Vierailija
2/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteiden aloittamisesta lähtien on inhonnut niitä. Joten joka päivä kattilat kuumenee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta annakkaan kuin purkkiruokaa. Tarjottu on ja tapeltu kotiruoan kanssa ihan tarpeeksi, joten pakko antaa kun muu ei kelpaa. Ehkäpä se kouluun mennessä syö jo muutakin. Eli vähän on vastaus kysymykseesi.

Vierailija
4/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun perheen ruoka ei aina ole pikkulapselle sopivaa mausteiden tms. vuoksi eikä valmistu juuri siiheksi,kun lapsella on nälkä.

Kerran viikossa on siis minun mielestäni vähän.

Sanot "pakon edessä". Mikä siinä purkkiruoassa niin kamalaa on? Ainakin minun omat kokkaukseni ovat yleensä paljon epäterveellisempiä. Itse tehdyn lastenruoan hinta tosin voi tulla halvemmaksi.

Vierailija
5/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakon edessä koska se ruoka ei yleensä kelpaa taaperolle, enkä itsekään sitä haluaisi tarjota. Sehän ei maistu millekään. Lisäksi olen huomannut, että "oikea" ruoka pitää lapsen tyytyväisempänä, ts. nälkä ei pääse yllättämään aterioiden välissä.

Ei siinä mitään kamalaa ole, en sitä tarkoittanut, kunhan uteliaisuuttani kyselen.

ap

Vierailija
6/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulle kuin liisterille. Muissa merkeissä on parempia makuja.

Vierailija
7/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa. Ihan sen takia, etten aina jaksa tehdä lapselle erikseen vähämausteisempaa ruokaa, ja itse tykätään tulisesta.

Vierailija
8/8 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein annatte purkkiruokaa (siis Piltti tms.) 1-vuotiaillenne? Itse annan pakon edessä ehkä kerran viikossa, onko se vähän vai paljon mielestänne?

Mutta kyse on jo lähemmäs 2-vuotiaasta.

Jos ei ole mitään muuta ja "vain" aikuisten ruokaa tarjolla.