Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisyrengas ja aurallinen migreeni

Vierailija
08.10.2010 |

Minulla on ehkäisyrengas käytössä toista kiertoa ja silmissä vilisee lähes joka toinen päivä. Ennen renkaan käyttöäkin silloin tällöin "silmämigreeniä" on ollut, mutta harvoin. Voiko tämä olla vaarallista, onko renkaan käyttö lopetettava. Tottuuko elimistö niin, että aurat loppuisivat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin epämukavaa. Itselläni tulee lisäksi vielä puolikkaan kropan puutuminen/halvaantuminen +kauhea päänsärky, et en voi ja halua mitään hormoonia sisältävää ehkäisyä käyttää.

Voihan nuo migreenit muuttua ajan myötä. Näin on käynyt itsellänikin(onneksi ovat rauhottuneet) ettei nuo migreenit välttämättä johdu tuosta ehkäisystä.

Vierailija
2/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysäseppä lääkäriltä.

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset silti haluavat käyttää näitä hormonaalisia ehkäisyjä, vaikka niistä on aina jotain sivuvaikutuksia... "Niin mutku vähän vaan tällästä, ei tää ny paha oo" Voi äiti.

Vierailija
4/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele gynen kanssa. Mä en voi käyttää tuon takia...

Vierailija
5/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidulla jätkällä on aika iso mulkku kun se kerran takertuu kiinni ehkäisyrenkaaseen :D

Vierailija
6/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

22/5, mitannu vissiin väärin ku tuo nuvaringin halkaisija on 54mm, ei haittaa =)

Tatuoidulla jätkällä on aika iso mulkku kun se kerran takertuu kiinni ehkäisyrenkaaseen :D

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
7/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyrengasta tai muita yhdistelmäehkäisyvalmisteita.

Siis kun sinulla on aurallinen migreeni niin sillon ei saa käyttää yhdistelmäehkäisyvalmisteita.