Kommentteja tämän viikon "Neljän tähden illallinen" -ohjelmasta?
Janinalla ja Saijalla oli kauniit kodit. Sukarilla ja Jetrolla oli vähän lapsellisia homojuttuja.
Kommentit (27)
Sieltä ei pääse ohjelmia katsomaan, mikäli koneelle on ladannut mainonnan esto-ohjelman. Ei viitsi alkaa estoja purkamaan, jotta pääsee katsomaan jotain väliin jäänyttä tv-ohjelmaa... Ja tähän viikkoon kommenttina, että Saija oli mielestäni aivan loistava emäntä ja olisi ansainnut voiton. Ja tosiaan Janinan puheesta ei saanut mitään selvää. Jethro oli jotenkin symppis, mutta Sukari päinvastoin todella ärsyttävä. Itsekin toivoisin taviksia ohjelmaan. Voisi suorituksissa olla enemmän yritystä. Nyt kun monet teettävät työt muilla tai käyttävät eineksiä ja puolivalmisteita...
Ensinnäkin aion käydä katsomassa noita ruokaohjeita (ja ehkä tehdä joitakin ruokia). Lisäksi tuollaisen ohjelman perusteella muodostuu aika selkeä mielikuva kustakin julkkiksesta (olkoonkin, että ohjelmassa näytetään tarkoitushakuisesti tiettyjä kommentteja).
Viimeisimmästä jaksosta sen verran, että Sukari kyllä vaikutti perinjuurin juntilta. Aikuinen mies ja tuntui pitävän vain pikkulasten ruuista (tyyliin nakit ja muussi) eikä tuntenut monia ruokalajeja edes nimeltä.
Saija vaikutti oikein symppistyypiltä.
Olisihan se helppo laittaa ehdoksi että ruoka on tehtävä itse.
Toinen mitä ihmettelen on se että harva vieras vähentää pisteitä siitä että ruoka on teetetty muilla. On vääryys että "lintsannut" voi jopa voittaa, kuten Sikke Sumari (hän siis käytti apua, vaikka tekikin myös itse). Onhan siinä hitonmoinen ero väsääkö kaiken itse vai puolittaako työmäärän.
olisi se sitten vaikka pussimuusia tai -sipulikeittoa. Sukari tosiaan oli juntti, mutta hän onkin luonut itse omaisuutensa eikä sen tähden ole tarvinnut opetella hienoille tavoille. Toisen palveluksessa ja kansainvälistä kauppaa tehdessä asia olisi tietenkin toinen. Junttius ei estä bisnesälyä ja rahathan ovat tulleet enemmän kiinteistö- kuin huonekalukaupoilla.
Jethro on iloinen ja hauska, Janina välitön eikä yhtään tylsä niin kuin monet kansanedustajat, jotka yrittävät ihan hirveästi olla us-kot-ta-vi-a. Saija oli ihana, todella säteilevä, herttainen ja miellyttävä, mutta ei yhtään kanamainen.
Kivahan se on huomata kuinka rahallakaan ei voi ostaa tyylitajua. Mainio ohjelma!
sitä mieltä että itse pitäisi ruuat tehdä, se kai se olisi ideakin.
Tämä sarja perustuu nimenomaan formaattiin, jossa on julkkiskilpailijoita. Brittien Come dine with me ja Ruotsin Hal åtta hos mig (jotka kyllä ovat parempia ohjelmia, siitä en ole eri mieltä) ovat kokonaan eri formaatin ohjelmia.
Tuossa lisätietoa:
http://www.sevenoneinternational.com/formats/reality/fish_on_the_cake.p…
sieltä löytyy jaksot