Kuinka pienenä voi aloittaa luistelun? Mikä on pienin luistinkoko?
Muistan itse aloittaneeni himpun verran alle 3-vuotiaana. Tai en _muista_, mulle on kerrottu. Lähinnä se kai oli sellaista tassuttelua. Olis kiva ensi talvena kokeilla 2,5vuotiaan kanssa, mutta saako mistään luistimia koossa 23/24? Tietääkö joku?
Kommentit (6)
luistimet olivat sellaiset vähän hassut ensiluistimet. Muovistet:O kokoa en kyllä muista.
Mutta ainakin käytettyinä olen nähnyt koon 24 luistimia myynnissä esim. netissä.
sen pienempiä en ole löytänyt. Olleet n.3-vuotiailla käytössä. (Sen mitä nyt on viime talvea lukuunottamatta jäille päässyt... )
Meillä tyttö aloitti 2 vuotiaana ja ekat kunnon luistimet oli nroa 26, sitä ennen oli sellaiset muoviset harjoitusluistimet jotka oli ehkä sitten 24. Tyttö on nyt 3v ja luistinten koko on 27
nyt 2v. ja jalka 19. luisteleminen saa varmaan odottaa sitten jonnekin esikouluikään asti?
Sitä aiemmin voi kyllä oppia, mutta lapsen pitää olla lahjakas.
en tiedä mikä pienin koko. Omat lapset aloittaneet 2-vuotiaina, mutta heillä ollut jo suurempi jalka tuossa vaiheessa. Tuttavalla taas todella pienijalkainen lapsi ja olivat hänellekin luistimet löytäneet.