Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ei-niin-tärkeää-asiaa heteroille! (homot älkää avatko)

Vierailija
07.10.2010 |

Mä en voi sille mitään, mutta yököttää, jos näen miesten suutelevan keskenään. (Samoin jos naiset suutelevat keskenään)

Esim. nyt viime aikoina Emmerdalessa on ollut ne homot, ja toissa jaksossa Gray ja Paul suutelivat ihan kunnolla, mun oli pakko vaihtaa kanavaa.

Miten te koette? Onko ihan ok vai tuntuu edes pikkasen epämukavalta tms. vai olenko mä vaan yksinäni "outo"?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas yököttää sekä hetero- että homo/lesbosuudelmat julkisilla paikoilla. Oli inhottavaa istua bussissa, kun edessäni istuva heteropari kirjaimellisesti nuoli toisiaan koko vartin matkan ajan.

Vierailija
2/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin hetero enkä missään määrin kiihotu homoerotiikasta, mutta ei se myöskään ällötä mua yhtään. Ihan korkeintaan saattaa hämmentää, kun en jotenkin yhtään tajua sitä viehätystä, mutta en kaivamallakaan löydä itsestäni yhtään negatiivista tunnetta tähän teemaan liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo.

Teininä musta oli kiusallista nähdä telkkarista pusuttelua. Mutta se vaihe meni ohi.

Vierailija
4/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää suvaita ja sallia, ketään ei pidä uskoa tai pitää auktoriteettina.

Ihme, että pedofilian kaikki tuomitsee. Kai sekin on kohta suvaittua ja sallittua, kun kaikki muukin on jo?

Huoh!

Vierailija
5/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään miehiä. Ja olen siis nainen. SIinä ei ole minusta mitään söpöä tms. Joku pikkupusu on ok jossain, mutta kunnon touhut evvk.

Vierailija
6/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii sanoisin että sää ja kaltaises on jääny moraalinkehityksessä esikonventionaaliselle tasolle.

(KVG Kohlberg)

Sitte on sellasia niinku mää ja aika monet muutki, joitten moraali on hiukka korkemmalla tasolla.

Vierailija
7/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kannustan ihmisiä sitoutuneisiin parisuhteisiin ja pussailuun oman rakkaansa kanssa.

Vierailija
8/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heterosta pitääkin se näyttää ällöttävältä, koska ei se ole normaalia, nykymaailma vaan niin sekaisin, että on niin vitun nättiä kun kaksi äijää suutelee, tai kaksi naista... siis hyi hitto!

Vierailija
9/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää katsoa, kun samaa sukupuolta olevat pussailevat, oli ne sitten miehiä tai naisia. Ei vaan tunnu hyvältä. Mä katson muualle tai vaihdan kanavaa, en tee asiasta sen kummemmin numeroa. En vaan tykkää katsella, epämukavaa.

Ihan toinen asia, kun mies ja nainen suutelee hellän kiihkeästi. Siitä taas innostun heti :) Miten voikin olla niin valtava ero? ...kai mä sit oon tosiaan outo. Minkäs mää sille voin ;)

Vierailija
10/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystävä(homo)pariskunta suukottaa vaikkapa pöytäni ääressä hyvän illallisen aikana. Niin mekin oman (hetero)mieheni kanssa tehdään.

Kyse ei ole nuoleskelusta, sen sekä homopari, että me heterotkin jätämme yksityisyyteen, mutta suukko sinne toinen tänne ei yökötä.

Vierailija
11/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pedofilian ja homorakkauden vertaaminen toisiinsa kertoo tyhmyydestä ja on suorastaan loukkavaa. tämä siis tuolle aiemmalle vastaajalle.

On ihan eri asia verrata rikollista hyväksikäyttöä ja kahden ihmisen (vapaaehtoista) rakkautta toisiinsa. HALOO!!

Vierailija
12/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heterosta pitääkin se näyttää ällöttävältä, koska ei se ole normaalia, nykymaailma vaan niin sekaisin, että on niin vitun nättiä kun kaksi äijää suutelee, tai kaksi naista... siis hyi hitto!

Vierailija
13/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset harrastaa kimppakivaa, vielä oudompaa.

Vierailija
14/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se antaa sen nuolla itseään kasvoista! Hyi. Tai nukkuu samassa sängyssä. Kauheaa bakteerien vaihtoa.

Ihminen on ihminen ja ihmisen suudelmissa ei ole samaa outoutta. Helliväthän simpanssitkin lajitovereitaan. Suudelmilla osoitetaan halua, lempeyttä, hellyyttä. Kohteliaasti suudellaan poskelle tavatessa tai kädelle kohdatessa.

Vierailija
15/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan niin vahvasti iskostunut käsitys siitä mikä on 'normaalia' ja hyväksyttävää, että reagoit normistasi poikkeavaan toimintaan.

Ehkä jopa koet, että normisi mukaan hyväksyttävä ja odotettukin reaktio on 'kokea yökötystä' ja kertoa siitä muillekin.

Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
16/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboseksi sen sijaan ei, se on aika evvk. t. hetero nainen

Vierailija
17/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pedofilian ja homorakkauden vertaaminen toisiinsa kertoo tyhmyydestä

Jos löydät itsesi kirjoittamasta lauseen "kohta varmaan hyväksytään pedofiilitkin", voit olla varma että alle satasen menee äo ja kirkkaasti.

Vierailija
18/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. katsoin BB:tä yhtenä iltana kun bilettivät altaassa ja kaikki suuteli vähän kaikkia. Mun oli pakko vaihtaa kanavaa, kun teki niin pahaa.

Vierailija
19/19 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta voi yök että mä inhoankin BB:n julkisuushuorien tempauksia!!

Esim. katsoin BB:tä yhtenä iltana kun bilettivät altaassa ja kaikki suuteli vähän kaikkia. Mun oli pakko vaihtaa kanavaa, kun teki niin pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan