Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluihin pukeutuminen

Vierailija
07.10.2010 |

Pukukoodina smart casual. Mitä päälle? Olen toki googlannut, mutta vinkkejä kaipaan silti. Alkavat klo 18.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa ensiviikolla iltatilaisuuteen töiden jälkeen 17.30 - 21.30 ja pukukoodina business casual, kotona en ehdi töiden jälkeen välillä käydä.

Asua tässä mietiskelen.

sorry ap., että änkesin ketjuusi.

Vierailija
2/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

casual hiukan verrattavissa smart casualiin? Eli jotain mustaa housua ja jakkua? Ei siis mitään pikkumustaa, verkkosukkiksia ja näyttäviä koruja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävillä koruilla. Korut voi vaihtaa töissä.

Smart Casualiin myös suorat housut ja näyttävä paitapusero.

Vierailija
4/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business casual on päiväasu, smart casual voi olla myös iltajuhlan asu, kuten ap:n tapauksessa. Business casual voi naisella vallan mainiosti olla jakkupuku, myös housupuku. Sen sijaan smart casual iltatilaisuudessa ei ole jakkupuku tai jos onkin niin ainakin jakku on tehty silkistä. Pikkumusta täyttää täysin smart casualin ehdot.

Jos iltajuhlaan pukukoodi on smart casual, se tarkoittaa, että miehet EIVÄT laita frakkia, smokkia tai tummaa pukua, vaan jotakin vähemmän juhlallista. Heillä on pikkutakki, mutta solmio ole pakollinen.

Naisilla on mielellään mekko, mutta ei se kaikkien juhlavin eikä näyttävimmät korut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän