Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8km, paljonko menee kävellessä?

Vierailija
20.09.2010 |

reipasta kävelyä, ei mitään hikilenkkeilyä. Pitäs vietä tuon jälkeen pystyä kulkemaan kaupoissa. Salille en huomenna ehdi joten mietin jos kävelis kaupunkiin. Olisko noin tunti?

164/99

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10 minuuttia per kilometri. Mulla menis 8 km lenkkiin siis 1 h ja 20 min.

Vierailija
2/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hyväkuntoinen 171/60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko sitä sitten olis perillä. En kyllä verkkarit jalassa viitsi lähteä, farkut ja lenkkarit?

ap pohtii

Vierailija
4/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs jaksat kävellä!

Vierailija
5/7 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristikö päiväsi kun noin sait sanoa?? en oikeesti ymmärrä ilkeyttä ihmisten välillä, en.. Ap:lle - kyllä menee lähes se 1,5t. Itse käveln 7kilsaa 1t5min ajassa ja silloin erittäin kova vauhti, hiki valuu siis enkä lähtisi siitä suoraan kaupunkiin. Ja mitat 170/82 paljon treenannut. Mitä jos ottaisit kaupunkipv ilman liikuntastressiä, sekin on ihan sallittua ja tekee hyvää..

Vierailija
6/7 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan reilu 100kg eikä yksikään ns normipainoinen kaverini pysy mun matkassa. Jaksan myös juosta (yllätyitkö)

Töihin on 5 km matka ja sen pyöräilen tai kävelen, en käytä autoa. Ei ylipaino tarkoittaa että ihminen olisi laiska!

Vierailija
7/7 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee n. 1½ tuntia reippaasti kävellen. Jos et ole ennen pitkiä matkoja kävellyt niin epäilen jaksatko kävellä tuota matkaa reippaasti tai ollenkaan perille asti. Itse olen nyt harrastanut reippaita kävelylenkkejä parin vuoden verran. Ensimmäisen puolen vuoden ajan 5 kilsaakin teki tiukkaa ja olen kuitenkin "hyvässä" kunnossa.

Veikkaan että päälle 1½ tunnin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän