Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla lempeä "natsimeininki" oppilaiden kans ja ei mitään ongelmaa.

Vierailija
07.10.2010 |

mm.

-yli 5 min. myöhästyminen tunnilta -> koko tunnin poissaolo, käytännöntyön tunnille en ota kesken päivää jos ei pätevää syytä myöhästymiseen

-jos opiskellaan atk-luokassa ja joku erehtyy alkutunnista "omille" sivuilleen, koko luokka kärsii ja lopetetaan työt luokassa ja mennään tavalliseen luokkaan. Tunnin lopussa voi kurkata säpot ja facet kun hommat on tehty

-luokassa ei syödä eikä juoda (paitsi vettä) mitään oppituntien aikana, päällysvaatteet riisutaan ja opettaja päättää koska tunti loppuu, ei kello eikä oppilaat

- kännykkää ei käytetä tunnilla, jos odottaa tärkeää puhelua, siitä mainitaan etukäteen opelle.

Tässä muutamia sääntöjä mainitakseni :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei sit varmaan myöskään ole sellaista. Mä en nimittäin välitä esim sun mainitsemistasi asioista (pikkumyöhästymiset, pikku surffaukset, eväät, puhelimet ja takit) yhtään mitään ja katson että virkavelvollisuuksiin kuuluu lopettaa tunti silloin kun sen ilmoitetaan loppuvan. Mun puolestani opiskelijat voi tehdä mitä vaan jos ne samaan aikaan pystyvät opiskelemaan - häiritä ei toki saa. Oppimisestaan opiskelijat ovat vastuussa jokainen aivan itse ja sitä varten he yleensä seuraavatkin opetustani erittäin tarkkaavaisesti. Ilmeisesti mä en tarvitse auktoriteettia, kun homma sujuu ilmankin? Tai sit auktoriteetti on lopulta jotain ihan muuta kuin miten sä näytät sen määrittelevän?

oikeasti olen ihan mukava ja kaverillinen opiskelijoille. Yritän kasvattaa heistä sellaisia, että pärjäisivät nykyisen työelämän vaatimuksissa. Liikaa velttoillaan nykyään. ap

Vierailija
22/25 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saapui paikalle juuri mainitsemani kaltainen ope, joka on tainnut unohtaa, että myös toisen asteen opettajille kuuluu kasvatusvastuu! Kaikki oppilaat eivät kuitenkaan ole täysi-ikäisiä.

Eipä ole ihme, että työnantajapuolella ihmetellään nuorten heikkoa kykyä sopeutua aikatauluihin ja muihin normaalin työn asettamiin esim. käyttäytymisvaatimuksiin.

Huoh. Toisen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saapui paikalle juuri mainitsemani kaltainen ope, joka on tainnut unohtaa, että myös toisen asteen opettajille kuuluu kasvatusvastuu! Kaikki oppilaat eivät kuitenkaan ole täysi-ikäisiä.

Eipä ole ihme, että työnantajapuolella ihmetellään nuorten heikkoa kykyä sopeutua aikatauluihin ja muihin normaalin työn asettamiin esim. käyttäytymisvaatimuksiin.

Huoh. Toisen kerran.

heille nauretaan työelämässä, jos menevät myöhässä, räpläävät kännyköitää ja eivät tajua ottaa edes takkia pois sisällä :) Ja en mä tätä itseni takia tee, heidän takiaan tietenkin ja olen saanut hyvän ryhmähengenkin luotua näillä pienillä teoillani :) Kiitos ymmärryksestä! ap

Vierailija
24/25 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisias pitäis olla enemmän :)

Vierailija
25/25 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsiopet parhaita, koska tunnilla pystyi opiskelemaan ne, ketkä halusi. Sun tyyliset, jotka sai puuhailla muuta, oli pahimpia, koska opiskelurauha häiriintyi muilla.

Hyvä ap. jatka samaan malliin. t, yläastelaisten äiti

mulla ei sit varmaan myöskään ole sellaista. Mä en nimittäin välitä esim sun mainitsemistasi asioista (pikkumyöhästymiset, pikku surffaukset, eväät, puhelimet ja takit) yhtään mitään ja katson että virkavelvollisuuksiin kuuluu lopettaa tunti silloin kun sen ilmoitetaan loppuvan. Mun puolestani opiskelijat voi tehdä mitä vaan jos ne samaan aikaan pystyvät opiskelemaan - häiritä ei toki saa. Oppimisestaan opiskelijat ovat vastuussa jokainen aivan itse ja sitä varten he yleensä seuraavatkin opetustani erittäin tarkkaavaisesti. Ilmeisesti mä en tarvitse auktoriteettia, kun homma sujuu ilmankin? Tai sit auktoriteetti on lopulta jotain ihan muuta kuin miten sä näytät sen määrittelevän?