Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

78 päivää JOULUUN!!!

Vierailija
07.10.2010 |

Ihanaa ihanaannananan..

Mitä olet jo tehnyt joulun eteen. Itse olen ostellut jo lahjoja. Kortit pitäis kohta tehdä. Ja muutenkin suunnitella joulun menu. Meillä jokainen lapsi saa valita 1 herkkunsa joulupöytään. Meinaan aika harvoin lapset tykkää kinkusta ja laatikoista.. Oikeest en maltaodottaa joulua se on kyllä vuoden paras juhla!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietetään se kaukana lämpimässä. Tuskin maltan odottaa, että pääsen valmiiseen pöytään, paljain jaloin hiekkarantaa kulkemaan ja lämpöisessä vedessä lillumaan.

Vierailija
2/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan piktästä aikaa kotona joulu, minun vanhemmat lapista tulevat meille jouluksi ja miehen vanhemmat ja sisko avopuolisoineen pyydetään ainakin kahvistelemaan aattona kun pukki tulee. Kuopus täyttää saman päivänä 7v :) Olen jo miettinyt lahjoja, vähän ruokiakin ja yritän olla ajattelematta joulusiivousta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden paras juhla ruokineen. Ja ah, sitä tunnelmaa...Samu sirkan joulutervehdys tulee, yömyöhällä käydään vielä koluamassa jääkaapilta kinkkua, munavoita ja piirakoita. Kinkku paistetaan itse, viime vuonna tein kaikki laatikotkin itse. Pyhinä käydään kylässä ja meilläkin vieraillaan. Joo..."lähtee ruksimaan päiviä kalenterista"

Vierailija
4/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se jo niin lähellä?!!

Minä päätin että tänä vuonna joulu vietetään kotona (minä, mies + lapsi)

Kun aina ollaan ravattu molempien vanhemmilla, ja mulla niin menee aina hermo (varsinkin anoppiin...)

Meillä ei siis yleensä ole kotona laitettu joulua juuri lainkaan (lapsella vasta toinen joulu tulossa) Ja nyt siis pitäisi ensimmäisen kerran itse paistaa kinkkua ja laittaa ruokia ja koristeita ja leipoa.... Täytyy alkaa jo pikkuhiljaa valmistautumaan.

Vierailija
5/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta alkaa ne joulurillutuset soimaan.. samat *tun kapaleet aamusta iltaan....

ihmiset vaan v*tuuntuu enemmän ja enemmän..

Kaupassa on miltei mahdotonta käydä joulukuussa niin ettei ole ruuhkaa...

huoh...

pääsisipä tuota karkuun vaikka kahdeksi kuukaudeksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi