Kuinka usein pesette lakanat ja pyyhkeet 90 asteen ohjelmalla?
Kommentit (25)
Valkoisiin käytän valkopesuainetta ja puhtaiksi tulevat.
kyllä 90-ohjelman ni konekin puhdistuu samalla. Eiks kukaan muu oikeesti tee niin? Ja sit vauvan harsot + liinavaatteet + pyyhkeet aika useinkin.
ap
Tosin kestovaipat pesen joskus 95 asteessa niin konekin puhdistuu samalla.
ehkä 4-6 kertaa vuodessa. Tai kun muistan:)
asteessa joka oinen tai kolmas pesukerta, muutois 60 asteessa. Ei ole värit edes haalistunut.
joka kerta.
Koneessani (AEG) on ensimmäinen ohjelma 90, seuraava "saatöpesu" ja sitä seuraavat 60, 50, 40, 30...
Olen ajatellut, että tuo säästöpesu olisi vielä 90-asteinen vaikkei siinä lämpötilalukemaa mainitakaan. : )
oli sitten värillisiä tai. Ja hyvin kestää
Mä pesen aina lakanat, tyynyliinat, pussilakanat ja pyyhkeet 90 asteessa.
Ja hyvin kestää niin kankaat kuin väritkin. :)
Miksi ihmeessä pitäisi? En myöskään keitä niitä lipeässä.
eroa on sillä, peseekö lakanat 60 vai 90 asteessa? Miksi siis pesette 90 asteessa ennemmin kuin 60?
En muista koskaan pesseeni mitään 90 asteessa.
Pesuohje antaa 60 astetta ja noudatan sitä.
ilmeisesti erittävät liinavaatteisiinsa jotakin erikoista, keittämällä tapettavaa bakteeria.
ilmeisesti erittävät liinavaatteisiinsa jotakin erikoista, keittämällä tapettavaa bakteeria.
todennäköisesti hikeä. Hän käy laillani joka ilta suihkussa, muttei käytä pyjamaa...ei millään : /
Meillä on valkoiset lakanat ja haluan säilyttää ne valkoisena, en kellertävänä.
Sitä paitsi. Pesukonekorjaaja kertoi, että joka kuukausi pitäisi pyöräyttää kone 90-asteessa ilman pesuainetta, että zeoliittikertymät lähtisivät rööreistä.
että silloin tällöin pitää kone käyttää 90 asteisella pesulla, mutta en tiennyt, että sinne pitää laittaa pyykkiä mukaan. Itse laitan vaan sitruunahappoa.
Löin työkaverin kanssa vetoa, että alle 10 min joku tuosta riemastuu ja ansiostasi voitin pullon kuohuviiniä =)
Löin työkaverin kanssa vetoa, että alle 10 min joku tuosta riemastuu ja ansiostasi voitin pullon kuohuviiniä =)
Lähinnä vatsatautien yhteydessä.