Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIkä on kun ei paino tipu vaikka

Vierailija
07.10.2010 |

olen jättänyt kaikki turhat herkut pois, syön periaatteessa vain nälkääni sekä olen lisännyt liikuntaa roimasti?

Ikäkö on syynä (40v)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

intensiteetistä, mahdollisista piilokaloreista jne. Oletko kokeillut Kiloklubia? Sinne kun syötät syömäsi ruoat niin ei tarvitse arvailla minkä verran olet syönyt.

Vierailija
2/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutat ruokavaliotasi ja lisäät liikuntaa, alkaa kehosi välttämättä muuttua. Läski alkaa muuttua lihakseksi. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Siksi sanoisinkin, että mittanauha on paras mittari aluksi.

Kun uusi elämäntapasi jatkuu pidempään, alat huomaamaan sen myös painossa. Älä anna periksi, vaan nauti uudesta elämästä. Kyllä se paino sieltä lähtee. Aikuisen metabolia ei vain ole niin nopea kuin nuoremmilla, eli läskinkarkotus kestää vähän pidempään, ja se tulee helpommin takaisin. Eli pysyvä elämäntapamuutos on avain tässä hommassa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän mä sen huomaan että olen kiinteytynyt, mutta alkaa tulla uskonpuute jos läski ei ala sulamaan ollenkaan...

en oo periksi antmassa, vielä ainakaan.

ap

Vierailija
4/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan säännöllisesti, jotta edes nälkää ei kunnolla tulisi.

Vierailija
5/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi näläntunnetta ei saisi tulla?

Olen nimenomaan pyrkinyt siihen että tunnistan nälän jotta ei tulisi syötyä vain tavan vuoksi vaikkei oikeasti ravintoa tarvitsisikaan.

ap

Vierailija
6/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juot liikunnan jälkeen? kaikenlaisista mehuista ja palautumisjuomista tulee järjetön määrä kaloreita!

Vierailija
7/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3 tunnin välein, oli nälkä tai ei. Jos odotan nälkää, sorrun naposteluun tai isoihin annoksiin. Tämä yhdistettynä liikuntaan, olen saanut 5kk aikana 7kg pois ja laihtuminen jatkuu hiljalleen, mutta varmasti ja nälkää ei tarvitse nähdä.

Vierailija
8/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllykirjan dietilla http://www.pyllykirja.fi

Vierailija
9/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

napostella ja syödä liian isoja annoksia ihan vaan sen vuoksi että ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.

Siksi syön nyt säännöllisesti ja nälkääni, jotta ei tulisi naposteltua ja syötyä liikaa. Syön siis vain kun on nälkä ja vain sen verran että nälkä lähtee. Jos on pakko napostella niin porkkanaa, kaalta, minitomaatteja, omenaa jne