Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen jättäisit neuvolan aulaan leikkimään itsekseen?

Vierailija
07.10.2010 |

Siis kun vauvaa käytetään neuvolalääkärillä, minkäikäisen lapsen jättäisit leikkimään siihen neuvolan aulaan jossa on leluja jne. Meillä on kohta 3v poika ja mietin että otanko mukaan vai en. On vähän siinä ja siinä tohtisinko jättää kun ei tiedä mitä saa päähänsä. Lääkärin huoneeseen sitä ei ainakaan kannata ottaa kun ei jaksa kuitenkaan odottaa rauhassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti neuvolasta ja paikasta. Isossa kaupungissa neuvolassa ramppaa paljon väkeä, ovet on auki ja katu vieressä: en jättäisi alle kouluikäistä... Teillä voi olla toisenlainen paikka. Sitten riippuu vielä siitä, voitko jättää oven auki jne.

Vierailija
2/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt 5 vuotiaana aikaisintaan.

Itse en olisi osannut keskittyä vauvan neuvolajuttuihin jos pitää kokoajan pelätä mitä isompi tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaan? Onko tää vitsi? Mulla on vähän heräämisongelmia.

Vierailija
4/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit 11-vuotiaan ainakin lienee koulussa neuvola-aikoina...

Vierailija
5/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkinyt yksin neuvolan aulassa, mutta meidän neuvola pieni joten saatoin seurata hänen tekemistään. Lääkärineuvolan ajaksi voisi olla hyvä järjestää 3v hoitoon.

Vierailija
6/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee töistä ruokatunnille katsomaan isomman perään. En mä tuota uskalla yksin jättää, mutta kiinnosti kuulla muidenkin mielipiteitä.

ap

Vierailija
7/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun vauvaa käytetään neuvolalääkärillä, minkäikäisen lapsen jättäisit leikkimään siihen neuvolan aulaan jossa on leluja jne. Meillä on kohta 3v poika ja mietin että otanko mukaan vai en. On vähän siinä ja siinä tohtisinko jättää kun ei tiedä mitä saa päähänsä. Lääkärin huoneeseen sitä ei ainakaan kannata ottaa kun ei jaksa kuitenkaan odottaa rauhassa.

Mitäs sit jos pojalle tuleekin äitiä ikävä, pissahätä tai ihan mitä vaan eikä muista missä huoneessa olet (3v. on vielä aika pieni).

Vierailija
8/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuli hetken kuluttua lääkärin huoneeseen kun alkoi kiinnostamaan että mitä kaikkea pikkusiskolta tutkitaan.

Vierailija
9/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sisälle mukaan.

Vierailija
10/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti lapsesta, mut 4-5 -vuotiaan voisin kuvitella jättäväni.

Vierailija
11/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaan olen jättänyt jo aulaan, kun olen kertonut missä äiti on, ja sinne saa tulla. Siinä on sitten lapsi/lapset ravanneet iloisesti aulan ja huoneen väliä. Ei siinä kauhean rauhallista ole ollut, mutta mulla oli rauhallinen mieli, ja rauhallisempaa kuitenkin kuin jos lapset olisi pakotettu jäämään samaan huoneeseen.

Vierailija
12/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin 3,5-vuotiaan pienen yksityislääkäriaseman aulaan hoitsujen silmien alle, kun kävin gynellä.

Neuvolassa (iso tk, paljon ihmisiä, ei valvovia silmiä) en olisi vielä jättänyt

Vierailija
13/13 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinne otettaisiin kivoja leluja aulasta. Meillä ainakin tuo 3-vuotias leikkii jo rauhallisesti kun on uusia leluja, pystyy ihan hyvin itse keskittymään lääkärin käyntiin. Enemmän mua vaivaisi jos miettisin koko ajan, karkaakohan se sieltä aulasta.

Joskus myös th voi vahtia lääkärin käynnin ajan koska silloin th:lla ei ole yleensä muita asiakkaita, koska hoitaa lääkärin puolesta ajanvarausta yms. lääkärin asiakkaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi