Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateistit! Luetteko horoskooppeja? miksi?

Vierailija
07.10.2010 |

kaiken logiikan mukaan ateisti ei usko myöskään horoskooppeihin.

Mutta eräs tuntemani, ateistiksi itseään kutsuva henkilö, on niin taiakuskoinen kuin olla voi. Kyselee ihmisten horoskooppeja ja määrittelee sen mukaan. Lisäksi uskoo enneuniinsa jne. En voi olla huvittumatta.

Minä itse en lue horoskooppeja kun en niihin usko ja pidän sellaisia keskiaikaisena hömpötyksenä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi sentään. sun täytyy nyt vaihtaa sitten varmaan kaveria.

Vierailija
2/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos joskus luen, niin kyllä ihan huvin vuoksi, en siksi että etsisin sieltä totuutta. En kylläkään taida olla ateisti, vaan agnostikko. Joskus muistelisin selvitelleeni asiaa, mutta saa korjata :). Eli en varsinaisesti kiellä jumalia..pitääkin tarkistaa tämä juttu..en muista miten tuojako näiden kahden välillä meni :)).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvikseni, mutten niihin usko yhtään.

Vierailija
4/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla työpaikalla kyllä ollaan.

Mielestäni tuollaiset "ateistit" eivät ole oikeasti mitään ateisteja, vaan huuhaa-uskovia.

Uskovat siihen mikä tuntuu kivalta ja palvelee omia tarkoituksia.

ap.

Vierailija
5/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi luin jostain että yhdessä lehdessä horoskoopit kirjoittaa se joka tulee viimeisenä töihin.

Vierailija
6/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateisti ei usko jumalaan/jumaliin, vert. teisti eli jumalaan uskova.

Astrologia ei ole minkään jumaluuden palvomista, harrastavathan niiiiiiiin monet uskovaisetkin tätä.

Itse olen ateisti, mutta minulla on oma käsitykseni siitä miten asiat menee ja monen mielestä en siksi voi olla ateisti koska minulla on "uskoni".

Koska ns uskooni ei kuulu minkäänlainen jumaluus tai jumalkuva, olen ateisti.

"Uskooni" ei kuulu myöskään minkäänlainen luomiskertomus tai mitään kohtaloita jne.

Nykyastrologiaan ei kuulu jumaluuksien palvominen, joten ateisti on ateisti vaikka hän noihin uskoisikin.

Vierailija
7/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateisti ei usko jumalaan/jumaliin, vert. teisti eli jumalaan uskova. Astrologia ei ole minkään jumaluuden palvomista, harrastavathan niiiiiiiin monet uskovaisetkin tätä. Itse olen ateisti, mutta minulla on oma käsitykseni siitä miten asiat menee ja monen mielestä en siksi voi olla ateisti koska minulla on "uskoni". Koska ns uskooni ei kuulu minkäänlainen jumaluus tai jumalkuva, olen ateisti. "Uskooni" ei kuulu myöskään minkäänlainen luomiskertomus tai mitään kohtaloita jne. Nykyastrologiaan ei kuulu jumaluuksien palvominen, joten ateisti on ateisti vaikka hän noihin uskoisikin.

Olen itse agnostikko mutta onhan noiden horoskooppien lukeminen hauskaa viihdettä vaikken niihin itse usko =)

Vierailija
8/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen niin paljon muutakin.

terkuin lukutoukka-ateisti

Vierailija
9/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en lue horoskooppeja kun en niihin usko ja pidän sellaisia keskiaikaisena hömpötyksenä.

On muuten ihan himppisen vanhempaa tavaraa tuo astrologia..

Vierailija
10/10 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisitinuskoon kukoisti.

Joo,ei oikea ateisti lue edes horoskooppeja.

Naurettavia nämä numerohömpät ja eläinemerkkeihin uskovat. Uskotaan siihen mikä itseään miellyttää, luodaan omia jumalia joita palvotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan