Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirat bussin penkeillä

Vierailija
07.10.2010 |

Yök tänään yks nainen päästi kaksi koiraansa penkille bussissa. Siihen vaan likaiset tassut, kuski ei sanonut mitään vaikka edessä olivat. Lapsille kyllä jäkätetään jos laittavat kengät penkille... Lasten kengissä ei sentään ole yleensä sitä itseään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kyllä astuskella yli. Eivät ainakaan tarkoituksella astu.

Mutta eihän sen koiran paikka siellä penkillä ole.

Itse joskus otan syliin, mutta pidän kyllä huolen, että kaikki tassut on omilla vaatteilla "sotkemassa". Koskaan ei vaatteissa ole paskaa ollut :o

Vierailija
2/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen sääntö on junissakin.

t. neljän koiran omistaja, jonka koirat nukkuvat sängyssäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienehköä koiraamme toistaiseksi vasta kaukoliikenteen bussissa, ja koira on istunut penkillä. Tosin olin varannut sille oman alustan suojaamaan penkkiä. Ilman alustaa en kyllä olisi koiraa siihen laittanut, matala koiramme on aikamoinen kurankerääjä!

Minusta monet kaukoliikenteen bussit ovat sellaisia, että niissä on (ainakin pentu-) koiraa hankala kuljettaa lattialla, jotenkin se tila on aika pieni, sinne on hankala kumartua ja koira pääsee liukumaan tai vaeltamaan helposti muualle.

HKL:n (vai mikä se nykyään on, en muista kun oon muuttanut Helsingistä pois) busseissa olen kuljettanut isompaa koiraa, ja se on ollut tietysti lattialla.

Vierailija
4/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin ok, jos koiralla on oma alusta mukana Tällainen sääntö on junissakin.

saattavat joskus käskeä koiran silti pois ja vaatia koiralta paikkalippua, vaikka siis tyhjää tilaa on. Olen törmännyt tähän ilmiöön useamman kerran, koska ennen matkustin paljon lemmikkivaunussa.

Huom. monet säännöt kumoutuvat, jos matkustat jonkin ison ja pelottavan koiran kanssa! Esim. kerran näin, kun joku piti isoa saksanpaimenkoiraa normivaunun käytävällä, eikä konnari sanonut mitään. (Luulen, että koira ei oikein tullut toimeen muiden koirien kanssa, ja sen takia omistaja ei halunnut tuoda sitä lemmikkikoppiin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä