MUA V*TUTTAA KUN PITÄÄ HERÄTÄ JO KLO 05.40! Kohtalontovereita?
Kommentit (11)
No ajattele, mä voin nukkua vaikka 8 asti jos lapset ei herätä, mutta mulla taas ei ole yhtään rahaa! En voi ostaa mitään ylimääräistä, en edes sitä 2 e shampoota jos ei shampoo ole oikeasti loppunut!
Sä voit varmaan ostaa enemmän asioita kuin mä!
Kuudelta nousen ylös, seittämän metroon ja vähän ennen kaheksaa oon töölössä, toissä.
Tota aikataulua ei voi kiristää mitenkään :(
Niin ja viiden aikoihin oon himassa. Sitten kauppaan, ruuanlaittoa ehkä ja sittenhän on jo ilta :)
Mulla on kello soimassa 4.15! Hyvin kerkiää 5:ksi töihin!
sitten menen klo.6.05 bussilla rautatieasemalle, vaihdan junaan kiiruhtamalla tunnelia alas ja ylös...junan saapuessa Tikurilaan, vaihdan vielä yhteen junaan jäädäkseni seuraavalla asemalla pois ja työpaikalle pikku kävely.
Takaisin päin sama rumba ...-ehtiikö, ehtiikö...kotona sitten klo 17.30
Jokunen vuosi sitten vein aamuisin 1-vuotiaan naapuritontilla olevaan hoitopaikkaan. Jätin vaunut oven eteen ja soitin ovikelloa, lähdin ennen kuin hoitotäti ehti avata ovea. Oli aina ottamassa lapsen sisään jatkamaan unia.
Kiire oli joten en jäänyt koskaan juttelemaan...illalla sitten oli aikaa ja viikonloppuisin -naapureita kun ollaan.
aamuvuoroissa on herätys 5.15, vaikka olen väsynyt haluan rauhallisen aamun, lähden töihin 6.30 ja olen töissä 6.40, työt alkaa 7.00.
mä pääsen nukkumaan vasta siinä puolenyön aikaan, herään n. klo 3 ja sitten uudestaan siinä 5-6 aikaan ja sen jälkeen nousenkin ylös tai hyvässä lykyssä saan vielä nukkua 8-9 asti
Liukuvan työajan takia voisin mennä töihin kymmeneksikin, mutta on niin kiva päästä ajoissa pois, että menen siksi aikaisemmin :)
Seitsemältä pitäisi olla 45 minuutin ajomatkan päässä, lähtö siis 6:15, aamutoimet 30 minuuttia ja torkkukytkimen naksutus pari kertaa. 5:30 riittäkööt.
Miksi et laita suoraan soimaan vasta 5.45 niin saat kunnolla nukkua pidempään?
Ku olin toissa ni kello soi 5.10, tyot alkoi seiskalta. lapset hoitoon ja akkii toihin ettei myohasty
Mun oma kello sois vasta 6:30, mutta 1-vuotias herättää joka armas aamu klo 05:00 (10 minuuttia sinne tänne), siis myös viikonloppuisin ja lomilla! Unikoulut on kokeiltu, hänen rytminsä vain on sellainen, eikä sitä saa muutettua.
ja lienee turha sanoakaan, että mies on niin aamu-uninen ettei hänestä ole apua. Kun vihdoin saan hänet ylös sängystä niin lapsi huutaa jo suoraa kurkkua + olen itse täysin hereillä enkä enää saa uudelleen unta.
Seitsemältä pitäisi olla 45 minuutin ajomatkan päässä, lähtö siis 6:15, aamutoimet 30 minuuttia ja torkkukytkimen naksutus pari kertaa. 5:30 riittäkööt.