Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä henkilöä vaivaa?

Vierailija
06.10.2010 |

Henkilö soittaa aamulla ja pyytää lähtemään kanssaan paikkaan x. Iltapäivällä vielä varmistaa, että pääsenhän varmasti. Sitten soittaa hetken kuluttua ja sanoo, että on ilmeisesti tulossa kipeäksi ja ei haluakaan lähteä.

Ja tätä tapahtunut monta kertaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin. Hänen kohdallaan on kyse paniikkihäiriöstä tms.

Vierailija
2/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähteekin jonkun kivemman kaverin kanssa.

Mä teen joskus noin. Saatan haluta jonnekin ja ei tunnut löytyvän kaveria just silloin, no soitan sitten jollekin ei niin kiinnostavalle kamulle ja sovin sen kanssa. Sitten käykin niin että saankin seuraa jostain kivemmsta kaverista ja ei auta muu kuin perua. Mielummin mä valehtelen kun sanon suoraan ja ehkä loukkaan toista sillä että hänen seuransa ei enää kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen joskus noin. Saatan haluta jonnekin ja ei tunnut löytyvän kaveria just silloin, no soitan sitten jollekin ei niin kiinnostavalle kamulle ja sovin sen kanssa. Sitten käykin niin että saankin seuraa jostain kivemmsta kaverista ja ei auta muu kuin perua. Mielummin mä valehtelen kun sanon suoraan ja ehkä loukkaan toista sillä että hänen seuransa ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
4/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei voi mitään :)

Vierailija
6/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saan ahdistus/paniikkikohtauksia. silloin en vain kerta kaikkiaan kykene lähtemään ihmisten ilmoille.

tuttavani sairastaa masennusta, ja saattaa myös perua suunniteltuja menoja jos vointi tuntuu liian huonolta.

näissä kummassakaan tapauksessa ei siis ole mitään henkilökohtaista, vaan kyse on omasta kykenemättömyydestä.

Vierailija
7/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ekaluokkalaisille aika luontaista, aikuisille ei enää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme