Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko teidän mielestänne joustamaton Huutis myyjä? Ov

Vierailija
06.10.2010 |

Multa sulkeutui launtaina monta kohdetta, jossa oli huutoja. Muut ostajat ovat jo maksaneet, mutta yksipä haluaakin tuotteen postiennakolla.

Kyse on 5 euron kohteesta (summassa on jo pk:t laskettuna).

Vastasin ystävällisesti, että en lähetä noin halpaa tavaraa postiennakolla, koska hinta melkein tuplaantuu postiennakko maksujen takia JA ne tulisi ostajan itse maksaa + vaadin postiennakko tapauksissa TUPLA postikulut (ja postiennakko kulut) tililleni ja sen jälkeen postitan paketin. Tämä sen takia, että olen joutunut lunastamaan jo ihan tarpeeksi noita postiennakko lähetyksiä postista ja niinpä mulle sopii postiennakko ainoastaan yli 40 euron kohteissa.

Kohteessa oli ruksittu posti ja tilisiirto kohdat JA kohteessa oli selvä tieto; postitan X päivän kuluessa, kun RAHAT NÄKYY TILILLÄNI ja tuo maininta löytyy myös siitä tilinumero viestistäni, minkä lähetin huutajille kohteiden sulkeutumisen jälkeen.

Ja kehoitin huutajaa maksamaan rahat tililleni ja sen jälkeen kirje lähtee hänelle. Ja kehoitin häntä myös ystävällisesti kysymään myyjiltä ENNEN huutoa, jos haluaa kirjeen postiennakolla.

Huutaja ei ole vastannut viestiini, mutta oli käynyt antamassa negan, koska olen joustamaton, ja luultavasti huijarikin,myyjä, kun en suostu lähettämään postiennakolla.

Juupa juu, mulla on yhteensä 85 pos. palautetta, huutajalla on pelkästään yksi palaute.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti huutiksessa on eritasoisia sekä myyjiä että ostajia,ja palautteeseen voit itse vastata.Kurjaahan tuo on,mutta onneksi vain maallista :)

en lähtisi itsekkään 5e tuotetta postiennakolla laittamaan,ihan hullua!

Vierailija
2/4 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostaja vaati jälikäteen 5 euron tuotetta lähetettäväksi postiennakolla vaikka hinta sisälsi jo postikulut.

Kyllä ne sun palautteiden lukijat ymmärtävät jos selität lyhyesti, selkeästi ja asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin palautteen alle tekstin tyylin: ostaja vaatii lähettämään 5 euron postiennakolla sopimatta siitä ennen huutoa kanssani.

Ei voi muuta kuin ihmetellä joidenkin tyyppien järjen juoksua. Ymmärtäisin tuon vaatimuksen, jos kyse olisi esim. 20 euron kohteesta tai kalliimmasta, mutta että viiden euron lastenvaatteesta, ei voi muuta kuin ihmetellä.

Ja tuotteella olisi ollut toinenkin ottaja (kyseinen huutaja huusi toisen huutajan päälle just viime hetkillä :().

Pakko kait antaa tuolle nega palaute lunastamattomasta huudosta (vaikka se näyttääkin kostonegalta..), jollei tuosta kuulu mitään. Mitä en kyllä usko.

Vierailija
4/4 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain negan, kun yritin myydä vaunuja. Huutaja huusi vaunut, ja lupasin lähettää ne, kun rahat on tilillä. Rahoja ei alkanut kuulua, ja sitten sain neg palautteen, kun en lähettänyt vaunuja. Ja sitten vielä viestitteli, että saisiko maksuaikaa, voisi maksaa osan... no se siitä....

sinänsä harmi, koska se oli kolmas kauppani, ja olin saanut jo negan, koska olin erään myyjän mielestä nirso, kun kehtasin valittaa " uuttavastaavan" mokkatakin huulipunatahroista, ja peruin kaupan.

no onneksi edes se yksi onnistunut kauppani sujui, ja sain runsaat kehut laadukkaasta tavarasta.

Älä masennu, ei tuossa vaatimuksessa ollut järkeä, ja kai ne muut ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän