Nyt loppui meillä yösyöttäminen!
Viime yö meni parilla syliinottamisella ja hyssttämisellä kahdella syöttökerralla, 2x60 ml. Vauva on 7 kk ja ajattelin, että tuo ei ole enää niin merkittävä määrä että pitäisi jatkaa yhtään kauemmin.
Olen niin väsynyt, että kohta tässä toivoo kuolemaa ja olen yksin vauvan kanssa. Sen ajatuksen voimalla jaksaa vielä muutaman yön, että sen jälkeen nukutaan ees suurin osa öitä kokonaan!
Mun vauvaan tehoaa parhaiten syliin ottaminen ja keinuttelu, mutta sitä joutuu pitämään sylissä niin kauan että vauva on nukahtanut uudestaan kunnolla. Jos rauhoittuneena mutta liian aikaisen laskee takaisin sänkyyn, niin huuto alkaa uudestaan.
Olisiko kokeneilla hyviä vinkkejä?
Heh, tänään tuli keitettyä aamupuuroa jopa liian vähän, päivällä syöminen on jo lisääntynyt!
Kommentit (5)
tuon ikänen huomaa havahtuessaan olevansa eri paikassa ku mihin nukahti ja todnäk huutaa vaan enemmän.
Oma 5kk ikänen herää yöllä tankkaan 2-3 kertaa ja sitte on pari kätinärauhottelua. Voimille ottaa, yh olen itsekin. Nukuttasin viereen, mutta tämä mönkii niin paljon et pelkään vauvan tippuvan sängystä. Pinnasänky on kiinni omassa sängyssä ja nukutan pinnasänkyyn silittelemällä uneen (käsi vaan pinnojen välistä).
tuon ikänen huomaa havahtuessaan olevansa eri paikassa ku mihin nukahti ja todnäk huutaa vaan enemmän.
Oma 5kk ikänen herää yöllä tankkaan 2-3 kertaa ja sitte on pari kätinärauhottelua. Voimille ottaa, yh olen itsekin. Nukuttasin viereen, mutta tämä mönkii niin paljon et pelkään vauvan tippuvan sängystä. Pinnasänky on kiinni omassa sängyssä ja nukutan pinnasänkyyn silittelemällä uneen (käsi vaan pinnojen välistä).
tuossa iässä mutta kun oppi konttaamaan ja nousemaan seisomaan ei mitkään paijaukset enää auttanut vaan poika on nukutettava syliin, keinutellen, yrittää viimeiseen asti kammeta itsensä ylös ja vaan huutaa seisten. Onneksi ei enää yöllä syö ja jos heräilee ja ajoissa ehtii tutin laittaa suuhun niin nukahtaa uudestaan mutta jos ehtii nousta seisomaan on peli menetetty. Mutta itse aiheeseen, meillä lopetettiin yö syönnit 6kk iässä aika itsestään mutta kuullostaisi että se pullo on vaan tapa koska ei sen enempää syö. Jos olisi nälkää söisi varmaan enemmän. Voit myös antaa vettä huikan jos on vaan janoa.
jos on mitään mahdollisuutta minimoida huutamista, niin se teen :)
Oppikoon pois tuosta sit myöhemmin!
jos on mitään mahdollisuutta minimoida huutamista, niin se teen :)
Oppikoon pois tuosta sit myöhemmin!
palaa vaan. Meillä kanssa syliin nukahtanut. Ja siitä sänkyyn ilman mitään yöllisiä huutoja. Aikanaan alettiin sitten nukuttam,aan sänkyyn ja nopeesti oppi tuonkin.
Jos laittaa liian aikaisin sänkyyn, niin kohta heijaa ihteensä konttausasennossa ja itkee unisena!
Enemmänki toi vuva söisi kyllä yöllä, tuo 60 ml on just ja just semmonen määrä joka tällä hetkellä on riittänyt