Lindexin muumihaalari, ekan kayton jalkeen haalari nukalla ja ihan vanuttunut!
Ostin vauvalleni sinisen muumikuvioisen potkupuku/haalarin Lindexilta ja olen kylla aika pettynyt, ENSIMMAISEN kaytto kerran jalkeen haalariin on tullut nyppyja ja vari haalistunut ja kangas virunut esim. polvista ja vetoketjun ymparilta. Tama siis ilman pesua!! Puku ei mennyt likaiseksi joten ajattelin laittaa sen vauvalleni tanaankin, eli aikas on kertakyttoista kamaa nakojaan!
En ole pitkaan aikaan ostanut lapsille Suomesta vaatteita, mutta nyt ostin vauvalle sellaista mita taalta ei saa (asumme siis ulkomailla), ja kylla olen pettynyt laatuun. Vaikka kuinka olisi VAIN Lindexilta niin kylla nyt hyvanen aika vaatteen taytyy kestaa enemman kayttoa kuin YHDEN kerran, ja viela vauvan, joka ei osaa edes ryomia, paalla! En viitsi edes aloittaa KappAhlin bodysta, sama juttu!!
Onko mulla vain kaytnyt huono tuuri vai ovatko nuo vaatteet todellakin noin heppoisia? Tasta eteen pain on kai tyydyttava naihin brittivaatteisiin...
Kommentit (18)
just nuo muumi-vaatteet ovat olleet aika pettymyksiä, varsinkin jos on sellaista kokonaan painokuviollista. Mikään muu vaate ei ole meillä mennyt niin nukkaiseksi, vaikka osa vaatteista on kaverilta saatuja käytettyjä.
Tutta-housut kyllä nukkaantuvat isommilla lapsilla, mutta konttaus-ikäisellä se nyt on odotettavissa, pienellä vauvalla ne kestivät ihan hyvin.
on ollu hyviä bodyja. Tai sit mulla on ollu vaan hyvää tuuria ostamieni vaatteiden kanssa:-)
Muutamat vauvan housut ja bodyt ja yksi potkuhaalari aivan perusmallistoa. Eivät ole meenneet miksikään ja hintaansa nähden todella hyviä (varsinkin kun olen ostanut ne ale-tangosta). Muumi-vaatteista ei kokemusta.
et jotkut ostaa jotain lindex, kappahl, h&m rutkuja. kamalia ja hintaakin on lähes yhtä paljon kuin ekologisilla merkkivaatteilla joilla myös hyvä jälleenmyyntiarvo.
ja hintaisia on ekologiset merkkivaatteet lapsille?
ja hintaisia on ekologiset merkkivaatteet lapsille?
esim. moonkids paidat maksaa 12-17 e ja jälleenmyyntihinta hipoo yli 10euroa eli montaa euroa ei käyttöhinnaksi jää.
Kameleont paidat maksaa reilu 20e mut niillä jälleenmyyntiarvo taas suhteessa korkeampi. Laatu myös huomattavasti parempaa, eikä tosiaan käytetä myrkkyjä tekovaiheessa.
ihmiset niitä ostaa? Toisilla ei ole niihin kalliimpiin varaa, ja toiset vasta harjoittelevat; eka lapsi, kuten minulla, ei voi tietää kaikkea, laatu selviää kokeilemalla!
Ja en osta enää muuta kuin HM alusbodyja lapselle, ne on ihan ok laatua hintaan nähden. Muut vaatteet sitten muista kaupoista.
Bodyt ovat mielestäni hyvän laatuisia ja kestävät hyvin pesua ja kulutusta. Muumi-merkkiä en ole sieltä ostanut, joten ehkä se on sitten huonompi. KappAhlin vaatteista en niin välitä, mutta on nekin ollut ihan hyviä tähän asti. H&M vaatteet ovat mielestäni erittäin hyviä kun ajaatelee hinta-laatu suhdetta. Tutan vaatteista en välitä yhtään ja ovat mielestäni aivan ylihintaiset laatuun nähden. Ratkeavat monesti saumoista ja menettävät muotoaan...
et jotkut ostaa jotain lindex, kappahl, h&m rutkuja. kamalia ja hintaakin on lähes yhtä paljon kuin ekologisilla merkkivaatteilla joilla myös hyvä jälleenmyyntiarvo.
Ja voisikohan tilata niita netista, niin ei tarvitsisi Suomenlomilla menna lahimpaan Lindexiin...
Kyselee ap
sanon minä, kun on kyse lastenvaatteista. Ainakin kirpputoreilla on ihme jos saat pari euroa lähes pitämättömästä vaatteesta. Eikä tunnu painavan merkit tms. Huutonetissäkin aika paljon vaatetta ihmiset niihin paketteihinsa laittaa, vaikea uskoa, että lastenvaatteilla kovin hyvin tienaisi. Sorde.
Mutta mä en kyllä ostakaan lastenvaatteita sitä ajatellen, että mitä niistä käytön jälkeen saa. Ostan kauniita vaatteita käytettäväksi ja annan ilmaiseksi eteenpäin (vaikka ostan hieman hintavampia vaatteita).
Kunhan nyt omalla lapsella muutamaa kayttokertaa enemman kestaisi niin hyva olisi!
ap
jälleenmyyntiarvoa kannattaa ajatella koska itse ainakin ostan vaan merkkivaatetta ja myyn huutonetissä todella hyvin hinnoin niitä eteenpäin. Ei jää koskaan montaa euroa hintaa per merkkivaate. Lapsi on aina hyvin puettu eikä silti maksa juuri mitään. Mulla ei olis varaa ostaa lindex yms. vaatteita.
jälleenmyyntiarvoa kannattaa ajatella koska itse ainakin ostan vaan merkkivaatetta ja myyn huutonetissä todella hyvin hinnoin niitä eteenpäin. Ei jää koskaan montaa euroa hintaa per merkkivaate. Lapsi on aina hyvin puettu eikä silti maksa juuri mitään. Mulla ei olis varaa ostaa lindex yms. vaatteita.
hiukan enemmän vaatteesta, joka kestää sitten toisellekin lapselle. Ja kaiken kukkuraksi saan siitä huutiksessa vielä senkin jälkeen puolet hinnasta takaisin. Et tavalaan kylläjattelen jälleenmyyntiarvoakin..myönnän.
ihmeessä reklamaatio ja vaadi rahat takaisin, siihen sinulla oikeus !!
Todella huonokuntoisia kaikki muumivaatteet. Mikään muu vaate ei oo meillä hajonnut ekalla käyttökerralla, mutta muumivaatteisiin tulee reikiä ja nukkaantuu helposti.
ei Lindexin vaatteetkaan ole huippulaatuisia. Vauvanvaatteista ehkä Bamsen tai Fix-malliston vaatteet parhaita Lindexillä. Suosin Poppia (Polarn och Pyret) ja jopa haukuttu "nukka-Tutta" on mielestäni ok!