Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tyttö 7kk kävelee ilman tukea :)

Vierailija
05.10.2010 |

Meidän tyttö on muutenkin opppinut kaiken todella nopeasti,kääntyili mahalteen ja selälteen jo 2kk ikäisenä. Mieleeni tuli vain sellainen asia,että voiko tällainen nopea oppiminen olla merkki jostain vakavammasta...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen olla lapsi! Ei ole oikein, että joutuu noin nuorena kantamaan noin painavaa taakkaa!

Vierailija
2/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta oli sanottu, ettei saa antaa kävellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta oli sanottu, ettei saa antaa kävellä :)

Vierailija
4/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivistahan se vain on :)

Vaikkei toki vielä olisi mikään kiire liikkumaan, kun ei varmaan harkintakyky ole kehittynyt samassa vauhdissa. Mutta silti, älä nyt suotta mieti merkkejä vakavasta!

Vierailija
5/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kyllä, ettei se ollut vain hyvä juttu, että kävelin niin aikaisin. Oli sitä mieltä, että järki ei ollut ihan yhtä kehittynyt ;)

Vierailija
6/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oppi muutenkin kaiken aikaisin. Mitään haittaa tuosta en ole edes ajatellut olevan. Ainoa miinus on se, että nyt 1vuotiaan äitinä tuntuu että vauva-aika jäi todella lyhyeksi. Vaikka vauva tuo on jokatapauksessa, vaikka potkii jo palloa, tanssii ja kiipeilee:)

Vierailija
7/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan toi on, mutta sikäli ikävää, ettei noin pieni osaa varoa vielä oikeastaan MITÄÄN.

Vierailija
8/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ei kävele vieläkään... On kävellyt tukea vasten jo tosi pitkään ja osaa hyvin, mutta ei vaan ala kävelemään ilman tukea...

Vierailija
9/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin kauhuissani, kun toista pitäisi koko ajan suojella... Mitenkään en ehtisi. Musta on tarpeeksi hurjaa kun meidän 7 kk nousee seisomaan tukea vasten, siinäkin saa olla koko ajan silmä kovana. Ja samalla tiirata mitä esikoinen "keksii"...

Vierailija
10/10 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syntynyt -73 ja ei äidillenoi ollut sanottu mitään, et ei sais antaa kävellä.

Mä oon kääntynyt vatsalta selälle ja selältä vatsalle jo 2 viikon ikäisenä.

Muuten ihan normi tallaa ja olen, mutta tietyissä asioissa lahjakas.

Omani lähteneet onneksi "vasta" 9kk ikäisenä kävelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme