Meidän tyttö 7kk kävelee ilman tukea :)
Meidän tyttö on muutenkin opppinut kaiken todella nopeasti,kääntyili mahalteen ja selälteen jo 2kk ikäisenä. Mieleeni tuli vain sellainen asia,että voiko tällainen nopea oppiminen olla merkki jostain vakavammasta...?
Kommentit (10)
neuvolasta oli sanottu, ettei saa antaa kävellä :)
neuvolasta oli sanottu, ettei saa antaa kävellä :)
Positiivistahan se vain on :)
Vaikkei toki vielä olisi mikään kiire liikkumaan, kun ei varmaan harkintakyky ole kehittynyt samassa vauhdissa. Mutta silti, älä nyt suotta mieti merkkejä vakavasta!
Sanoi kyllä, ettei se ollut vain hyvä juttu, että kävelin niin aikaisin. Oli sitä mieltä, että järki ei ollut ihan yhtä kehittynyt ;)
Hän oppi muutenkin kaiken aikaisin. Mitään haittaa tuosta en ole edes ajatellut olevan. Ainoa miinus on se, että nyt 1vuotiaan äitinä tuntuu että vauva-aika jäi todella lyhyeksi. Vaikka vauva tuo on jokatapauksessa, vaikka potkii jo palloa, tanssii ja kiipeilee:)
Hienoahan toi on, mutta sikäli ikävää, ettei noin pieni osaa varoa vielä oikeastaan MITÄÄN.
taas ei kävele vieläkään... On kävellyt tukea vasten jo tosi pitkään ja osaa hyvin, mutta ei vaan ala kävelemään ilman tukea...
mä olisin kauhuissani, kun toista pitäisi koko ajan suojella... Mitenkään en ehtisi. Musta on tarpeeksi hurjaa kun meidän 7 kk nousee seisomaan tukea vasten, siinäkin saa olla koko ajan silmä kovana. Ja samalla tiirata mitä esikoinen "keksii"...
olen syntynyt -73 ja ei äidillenoi ollut sanottu mitään, et ei sais antaa kävellä.
Mä oon kääntynyt vatsalta selälle ja selältä vatsalle jo 2 viikon ikäisenä.
Muuten ihan normi tallaa ja olen, mutta tietyissä asioissa lahjakas.
Omani lähteneet onneksi "vasta" 9kk ikäisenä kävelemään.
Anna lapsen olla lapsi! Ei ole oikein, että joutuu noin nuorena kantamaan noin painavaa taakkaa!