Miksi sperma kutittaa niin älyttömästi? Tylsä loppu seksille
Aina kun mies laukeaa sisääni, alkaa ihan mahdoton kutina. Jos laukeaa jonnekin muualle, olo on hyvä ja on kiva vaan loikoilla miehen kainalossa seksin jälkeen.
Mutta jos saan spermat sisääni, alkaa pian ihan kamala kutina ja on pakko mennä samantien pesulle tai muuten on koko päivän kurja olo alapäässä. Siis emätintä kutittaa ja siitä ulkopuolelta ympäriltä kutittaa ihan kamalasti.
Mälsä lopetus aina seksille että irvistelen ja raavin itseäni :(
Kommentit (29)
Jiiiihaa! Tätähän se sit mullaakin tietty on. Sama juttu, että meen heti pesulle. Kortsun kanssa kyllä mieluummin. Kätevää toki sitten se, ettei tarvi itseen mitään ehkäisyvärkkejä asentaa, kun haluan kuitenkin sen kotsun eristeeksi.
Tämä selittäis mun oireet, aika järkytys :-o
Teillä on pH pillussa pielessä niin siksi kirvelee ja kutittaa. Kokeilkaa hoitaa pH kuntoon ja sitten uudestaan. Ei toi sperma-allergia kovin yleinen ole. Mutta limakalvojen kuivuus, liukuvoiteet ja hormobaalinen ehkäisy häiritsevät vitun luonnollista tasapainoa. Niin paljon olen pillua käyttänyt ja myös niitä ongelmia kohdannut, että jotakin asiasta väitän tietäväni. Viikon tai kahden kuuri multi gyniä tai lactal balansia yksi ruiske iltaisin pilluun. Jos ei auta, voi miettiä sitä allergiaa lekurin kanssa. Mitä enemmän nuo mainitsemani ruiskeet kirvelevät ja polttavat, sitä pahemmin pH on viturallaan.
Näin ystävällisenä neuvona. Tuntuu välillä, että naiset eivät huolla värkkejään asianmukaisesti. Siitä on tullut tärkeää, kun kuivuusongelmat ja liukuvoiteet sekä jostain syystä myös emättimen huuhtelu ovat yleistyneet. Kannattaa kokeilla ainakin. Ei siinä mitään menetä. Terve pillu tuoksuu hivenen happamalta sisältä.
N31
Taitaa miehes siittiöt olla melkosia vekkuleita. Kutittelevat pikkukätösillään sinun pimpsaa ja naureskelevat porukalla kun näkevät sinun kiemurtelevan.
Korjatkaa miehesi ruokavalio. Se syö jotakin mikä ei sovi sulle.
Mulla ex aiheutti kutinaa, nykyinen ei.
Älkää vaipuko epätoivoon, voi olla vielä muutakin kun allergiaa jos oireet tulee vaan alapään limakalvoille. Mulla oli 5 vuoden ajan sama ongelma hormonaalisen ehkäisyn takia. Ehkäisy ei käynyt, kuivatti hieman, mutta ei huomattavasti limakalvoja ja muutti alapään ph:ta, mikä aiheutti kroonisen, mutta oireettoman hiivatulehduksen. En olisi kroonisesta hiivasta edes tiennyt ellen olis ollut silloin mukana rokotetutkimuksessa, johon kuului papakoe puolen vuoden välein. Jokaisessa näytteessä oli hiiva, mutta mulla ei ollut mitään oireita siitä. Ongelma poistui vasta kun toivottiin ensimmäistä lasta ja lopetin ehkäisyn. Luonnontilassa mitään ongelmaa kutinan kanssa tai ainuttakaan tulehdusta ollut muutamaan vuoteen. Pika-avuksi suosittelen pesuja ennen ja jälkeen seksin, liukkarin käyttöä ja jonkun miedon öljyn tai voiteen käyttöä näkyvälle osalle alapäätä päivittäin. Myös intiimialueelle tarjoitettu pesuneste on hyvä erityisesti seksin jälkeen, putsaa sperman pois tehokkaammin ja tasapainottaa ph:ta kuivattamatta. Myös c-vitamiinin ja maitohappobakteerien syönti voi auttaa. Näillä selvisin jotenkuten sen 5 vuotta. Ja käykää hyvät naiset gynekologilla eikä perhesuunnitelun yleislääkärillä. Aina parempi jos on ehkäisyyn tai vaihdevuosioireisiin erikoistunut, koska tietävät limakalvoasiat parhaiten.
Munkin eksä aiheutti kutinaa ja kirvelyä, muiden kanssa ei mitään ongelmaa. Hänen spermansa myös maistui tosi pahalle hyi.
Sperman joukossa on kusta, se kirvelee.