Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko saatte tukea kelasta?

Vierailija
04.10.2010 |

me saadaan 1800€

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saadaan 1800€

..raatajat uuvumme taakkamme alle, kun sama summa tulisi Kelsta kuin pee ruvella raataessa...

Vierailija
22/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin verrattuna, mutta eipä ole enmepään tarvetta. Lapsilisä sen noin 100e Korotettu vammaistuki 199e. Siinä ne. Soisin kyllä, että saisimme ylintä vammaistukea. Rasitukset ovat kovat.

Erityislapsesta on kuluja. Tässä on rankka syksy takana.

Unohdimpa muuten listastani vielä sovitellun päivärahan noin 150e per kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mainostaa toisten rahapussilla varkaissa käymisestä..

Vierailija
24/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saadaan 1800€

..raatajat uuvumme taakkamme alle, kun sama summa tulisi Kelsta kuin pee ruvella raataessa...

luukulle kun me. Tyhmä Suomessa töitä tekee, vai miten se nyt meni

Vierailija
25/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Täällä ei kyllä akat osaa muuta kuin leveillä Kelan tuella

Mun mielestä kaikki ovat vastanneet suoraan siihen, mitä ap kysyi. Mitä leveilemistä se on? Voi jotenkin olettaa, että tällaisella vauvapalstalla on paljon kotiäitejä, jotka saavat kelalta tukea lastenhoitoon.. ja toisaalta ovat niin pienituloisia, että kela maksaa asumislisää tmv.

Vierailija
26/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot olisivat nettona vähintään 8000 euroa kahdelta ihmiseltä.

Vierailija
27/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaistukihakemus on vielä matkalla KELAan, mutta tuskin sitä myönnetään.

Vierailija
28/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä Kelalla?

Vierailija
29/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli reulu 800 euroa kuukaudessa.

Vierailija
30/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan lapsen tuesta yhteensä verottomana normaali palkkatulojen päälle.

Vierailija
31/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsilisät, elatustuet, äitiyspäiväraha ja taaperosta tulee lisäksi hoitolisää, sekä asumistuki

Vierailija
32/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen joka saa kelan tukia 2500/kk, ei tosiaankaan käy palkkatöissä. Ja kyllä, mua VITUTTAA SUUNNATTOMASTI että kaikenmaailman luuserit elävät mun maksamilla verorahoilla ja sylkevät kattoon. Ja turha tulla selittämään että on kotiäiti, se ei ole mikään ammatti, siitä ei makseta palkkaa. Olisi ihan oikein että Suomessakin kaikki maksisivat saman verran veroja tuloihin katsomatta niin ei tarvitsisi muitten makoilua kustantaa.

t.23

Vierailija
33/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen joka saa kelan tukia 2500/kk, ei tosiaankaan käy palkkatöissä. Ja kyllä, mua VITUTTAA SUUNNATTOMASTI että kaikenmaailman luuserit elävät mun maksamilla verorahoilla ja sylkevät kattoon. Ja turha tulla selittämään että on kotiäiti, se ei ole mikään ammatti, siitä ei makseta palkkaa. Olisi ihan oikein että Suomessakin kaikki maksisivat saman verran veroja tuloihin katsomatta niin ei tarvitsisi muitten makoilua kustantaa.

t.23

Sori, että naurattaa... Ootko ajatellut, että niistä Kelan tuistakin menee veroa, ei se ole "ilmaista rahaa".

Vierailija
34/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesta lapsesta 350 € sekä molemmille osittainen hoitoraha, eli 2x 72€. Vajaat 500€ kuussa. Ja ihan ollaan molemmat vanhemmat lisäksi palkkatyössä.

Vierailija
35/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.23

Sori, että naurattaa... Ootko ajatellut, että niistä Kelan tuistakin menee veroa, ei se ole "ilmaista rahaa".

Miten ihmeessä se ei ole ilmaista tuloa ihmiselle, joka ei tee mitää tukensa eteen?

Ne on verotuloja, ja kyllä, niistäkin menee veroja, mutta et sinä niitä maksa vaan kela joka on saanut ne rahat verotuloina työssäkäyviltä ihmisiltä.

Vierailija
36/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.23

Miten ihmeessä se ei ole ilmaista tuloa ihmiselle, joka ei tee mitää tukensa eteen?

Ne on verotuloja, ja kyllä, niistäkin menee veroja, mutta et sinä niitä maksa vaan kela joka on saanut ne rahat verotuloina työssäkäyviltä ihmisiltä.

Mistä sinä tiedät, kuinka paljon kukin on niitä verotuloja ehtinyt kerryttää ennen Kelan tuille joutumista/pääsemistä whatever??

Vierailija
37/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapian tukiosuus, lapsilisät...n 800e

Vierailija
38/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkos se muuten on, en muista?

Vierailija
39/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero on vain näennäistä, valtion pussista yksi, pussiin kaksi..

Mutta siis, saadaan lapsilisät kahdesta lapsesta ja sen lisäksi yksityisen hoidontukea (mikä menee suoraan päivähoidontuottajalle).

Vierailija
40/43 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

210e. Ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi