Miesystäväni sanoi, etten osaa vietellä häntä..
Ettei minussa vaan ole sellaista viettelijätärtä. No olenhan minä vähän sellainen kiltti tyttö, eikä seksi ole minulle kovin tärkeää.
Kertokaa, miten viettelette miehenne, ihan siis kirjaimellisesti? En itse lähde mitään esitystä hänelle tekemään, mutta mitä viettely siis oikeastaan on??
Olen tähän asti suukotellut häntä niskaan, silitellyt, hieronut.. Mutta hän sanoo ettei se ole viettelyä..
Siis vinkkejä kehiin!
Kiitos!
Kommentit (17)
Vai eikö osaa kertoa mitä haluaisi?
Minä pussailen huulille, niskaa/kaulaa, laitan kädet paidan alle. Monesti hivutan käden housuihin vähitellen yms. Joskus ihan vaan menen ja alan suudella kun mies seisoo ja alan avata häneltä housuja. Ainakin tähän asti mies on tykännyt...
Joskus myös pukeudun vietteleviin alusvaatteisiin yms. ja kyllä mies on vinkin tajunnut.
on viettelyä, mutta ihmiset on erilaisia. Toiset kaipaa seksikkäitä korsetteja, piikkikorkkareita ja pyllyn heilutusta. Toiset taas juuri sitä korvaan kuiskimista... Ei auta kuin kysyä mieheltä suoraan mitä hän tarkoittaa.
Ymmärrän ette halua mitään esitystä pistää pystyyn, mutta käypä hakemassa seksikäs korsetti ja sukat ja makaa sängyllä valmiina kun miehesi tulee töistä. Sitten huutelet makkariin. Todennäköisesti hän jotain tämän suuntaista kaipaa..
mitä hän kaipaa, mutta hän haluaa että yllätän hänet. Jotain uutta haluaa kuulemma. Ja luulen, ettei se auta, jos puen jotain seksikästä, vaan hän tahtoo nimenomaan että "teen jotain". Eikä hänkään esitystä kaipaa vaan ilmeisesti juuri jotain viettelevää suukottelua, käsien etsiytymistä paidan alle, housuihin.
Mutta miksi se tuntuu itselle niin epäluontevalta. Se oliskin vielä helppoa, jos vain voisi pukeutua seksikkäästi ja odottaa että mies käy kimppuun ;)
ap
se on helppoa kuin heinänteko. :D
Vihjaile mutta älä liian suorasukaisesti. Katseet, eleet, sensuelli käytös. Ihan vaikka tietty asento sohvalla vaivihkaa hih. Osta hyväntuoksuista vartalopuuteria ja taputtele sitä kroppaasi kun olet pukeutunut kauniisiin alusvaatteisiin (mielellään sukkanauhat)juokaa lasit viiniä miehesi kanssa, hämärät valot jne.
kuiskaat jossain vaiheessa, että sulla ei muuten ole sitten pikkareita jalassa laisinkaan... toimii hyvin.
Tai illallispöydässä kyläillessä hipelöit salaa miestäsi jalallasi / kädelläsi (pöydän ali).
kun olimme poissa kotoa, muistaakseni vierailulla tuttavien luona, kuiskasin miehen korvaan kaikkea tuhmaa. Siis, mitä haluaisin/aion tehdä jne.
Oli mies aika tulisilla hiilillä seuraavat kaksi tuntia ja kun päästiin kotiin niin vaatteet suorastaan revittiin pois päältä :D
Mies on tottunut parempaan, tuskin tyytyy sinuun. Unohda koko mies.
Tai siis, että mies on tottunut ERILAISEEN! Ei todellakaan parempaan!
Itse en kattelis tollasta, kuulostaa siltä, ettei sille kelpaa mikään ja pidemmän päälle pettää ja sanoo, että oma oli vikasi!
Normi mies ei kaipaa/tarvitse mitään erityistä viettelyä! Tai siis omanikin pitää viettelynä kaikkea, jos sitä, että olen olemassa :)
juuri potentiaaliseslta pettäjältä jolle ei kelpaa mikään. Muista tämä ystävällinen varoitus...
Itse olen todella tyytymätön mieheni ja minun väliseen seksielämään. Yritän aina ehdottaa jotain uutta, erilaista, mutta mieheni tyytyy kerran viikossa, lauantaina aina samanlaista seksiä asenteeseensa.
Tätä on jatkunut jo yli kymmenen vuotta.
En silti missään tapauksessa pettäisi tai jättäisi miestäni. Hän on hyvä puoliso ja hyvä isä, ainoastaan tylsä sängyssä. Jotain piristystä saataan onnistua virittämään jos oikein itse yritän ja olen kekseliäs ja siksi olen tätä vuosikaudet jaksanutkin ottaa aina ajoittain myös puheeksi. AP ota vihjeestä vaarin ja rupea miettimään millä keinoin voisit piristää seksielämäänne.
Suhde kuivui pettämisepisodiin. Meni melkoinen aika tän uuden mieheni kanssa, ennen kuin uskoin sen, että pelkkä hipaisuni oli kuin sähköä ja kiihottavaa hänen mielestään. Suosittelen, että vaihdat maisemaa ja aloitat suhteen, jossa kemiat pelaa.
mitä hän kaipaa, mutta hän haluaa että yllätän hänet. Jotain uutta haluaa kuulemma. Ja luulen, ettei se auta, jos puen jotain seksikästä, vaan hän tahtoo nimenomaan että "teen jotain". Eikä hänkään esitystä kaipaa vaan ilmeisesti juuri jotain viettelevää suukottelua, käsien etsiytymistä paidan alle, housuihin.
Mutta miksi se tuntuu itselle niin epäluontevalta. Se oliskin vielä helppoa, jos vain voisi pukeutua seksikkäästi ja odottaa että mies käy kimppuun ;)
ap
on takana useita vuosia ja hyvä puhua toiveistaan ääneen. Tuore suhde ja kumppani taas pitäisi riittää sinällään ja jos ei riitä on kyseessä mies jolla on itsetunto-ongelmia tai jolle mikään ei riitä jatkossakaan.
luulee, että sellaista sen seksin pitäisi olla...
Sanoiko mies tosiaan noin suoraan, aika tylysti. On varmaan aika vaikea tuon kommentin jälkeen vietellä, kun tietää, että mies odottaa sitä.
Mulla sama ongelma, mutta toisin päin. Mies on tavallaan liian kiltti. Ei koskaan ole "vietellyt" mua. En oikein tiedä miten ottaisin asian puheeksi. Olen kyllä vihjaillut, että voisi olla rajumpi :)
Ei miehesi varmaan mikään pettäjä ole tuon kommentin perusteella.
Ettei minussa vaan ole sellaista viettelijätärtä. No olenhan minä vähän sellainen kiltti tyttö, eikä seksi ole minulle kovin tärkeää. Kertokaa, miten viettelette miehenne, ihan siis kirjaimellisesti? En itse lähde mitään esitystä hänelle tekemään, mutta mitä viettely siis oikeastaan on?? Olen tähän asti suukotellut häntä niskaan, silitellyt, hieronut.. Mutta hän sanoo ettei se ole viettelyä.. Siis vinkkejä kehiin! Kiitos!
koskaan olemaan tarpeeksi hyvä missään hänen mielestään
itse aloitteita miehelle?
Alat hieroa tai suukotella viettelevästi kun hän on vaikka syönyt illallaisen ja kuiskaat jotain seksikästä. Huumorilla jos ei muuten luonnistu.
Kyllä meillä tuollainen olisi viettelyä, eikä mitään esityksiä tartte :)
Kysy mieheltä suoraan mitä tarkoittaa.