Miksi palstalla kauhistellaan ruokaan sijoittavia muttei kalliiden autojen omistajia?
Kaikenmaailman maasturit ja urheiluautot saastuttavat ja ovat vaaraksi jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Ruuhkamaksut ja isot nopeasti yksityisatoilijoille ja joukkoliikenne halvemmaksi ja ruoan alv% alemmas.
Kommentit (19)
jokainen laittakoon rahansa mihin haluaa.
Ei se auto muuten ole vaaraksi jalankulkijoille tai pyöäilijöille, vaan siellä ratin takana istuva henkilö.
ja kyllä ne halvimmat ja vanhimmat autot eniten saastuttaa.
Autoa pidetään täällä peniksenjatkeena, sukupuolesta riippumatta ja auton omistaja on tuhomurhaaja, ylipahis.
Kaikenmaailman maasturit ja urheiluautot saastuttavat ja ovat vaaraksi jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Ruuhkamaksut ja isot nopeasti yksityisatoilijoille ja joukkoliikenne halvemmaksi ja ruoan alv% alemmas.
Minulla on 2 autoa: iso Mersun maasturi ja urheiluautoksi laskettava BMW, yhteensä yli 700 hv.
Toki nautin hyvästä ruuasta myös.
Viherpiipertäjien agressioiden kohteena olemista nautin suuresti.
Minulla on 2 autoa: iso Mersun maasturi ja urheiluautoksi laskettava BMW, yhteensä yli 700 hv. Toki nautin hyvästä ruuasta myös. Viherpiipertäjien agressioiden kohteena olemista nautin suuresti.
...juntteja.
Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min.
Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen.
Onneksi minulla on oma maasturini, jolla hurautan töihin hetkessä :)
.
...juntteja.
Emmekö me olekaan kavereita? Kauheeta, itku tulee.
onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.
onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.
Oletko hieman yksinkertainen?
Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min. Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen. Onneksi minulla on oma maasturini, jolla hurautan töihin hetkessä :)
Lasten kanssa kotona kujertelu pitää aivoja tyhjäkäynnillä.
onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.Eihän yksi asia tarkoita, ettei yritä tehdä yhtään mitään. Oletko hieman yksinkertainen?
lainatussa viestissä sun mielestä jotain tulkinnanvaraa? Oletko itse hieman yksinkertainen?
Olen ajatellut että juuri ne kiireiset ihmiset jotka ajelevat maastureilla ja urheiluautoilla sijoittavat myös ruokaan paljon rahaa.
Näin kävi minulleki tänään eräässä tilaisuudessa oltiin tyttären kanssa ja pikku nälkä yllätti 20€ maksoimme kahdesta lämmitetystä sämpylästä ja kahdesta vesipullosta, minusta se oli ryöstö. Samalla rahalla olisin ruokkinut kaksi päivää koko 5henkisen perheeni.
Kymmenen kilometriä polkee puolessa tunnissa.
Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min.
Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen.
Kymmenen kilometriä polkee puolessa tunnissa.
Kuten sanoin, minä haluan viettää lasteni kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Ehkä sitten pääni on pehmentynyt tjtn.
onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.Eihän yksi asia tarkoita, ettei yritä tehdä yhtään mitään. Oletko hieman yksinkertainen?
lainatussa viestissä sun mielestä jotain tulkinnanvaraa? Oletko itse hieman yksinkertainen?
lajittelen jätteitä ja autoni ovat koostaan ja tehoistaan huolimatta melkoisen vähän kuluttavia.
Talo lämpiää maalämmöllä ja ikkunat ovat paksut ja tiiviit.
Joku vanha sataheppainen Volvo kuluttaa enemmän ja ilman katalysaattoria saastuttaa moninkertaisesti kuin lähes 400-heppainen Bemarini. Silti vain toista vierpiipertäjät inhoavat.
Ja siksi teen moisille piipertäjille kiusaa aina ja kaikkialla:)
ainoastaan sinun päätelmissäsi on vikaa ja se antaa sinusta yksinkertaisen vaikutelman.
Kyllä täällä osa kauhistelee autojakin.
Mut matkailua ei juurikaan kauhistella minusta.
melba, joka syö paljon ja kalliisti ;-) eli suomeksi luomuruokaa ja aivan liian paljon
Vastaus kysymykseen: siksi, että palstalla suurin osa on juntteja. Tai ei osata ajatella omilla aivoilla ja esim. tykätä slow food -ajattelusta, ja kun mies tykkää katumaastureista, niin annetaan sen tykätä ja tykätään perässäkin.