Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla kauhistellaan ruokaan sijoittavia muttei kalliiden autojen omistajia?

Vierailija
03.10.2010 |

Kaikenmaailman maasturit ja urheiluautot saastuttavat ja ovat vaaraksi jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Ruuhkamaksut ja isot nopeasti yksityisatoilijoille ja joukkoliikenne halvemmaksi ja ruoan alv% alemmas.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: siksi, että palstalla suurin osa on juntteja. Tai ei osata ajatella omilla aivoilla ja esim. tykätä slow food -ajattelusta, ja kun mies tykkää katumaastureista, niin annetaan sen tykätä ja tykätään perässäkin.

Vierailija
2/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen laittakoon rahansa mihin haluaa.

Ei se auto muuten ole vaaraksi jalankulkijoille tai pyöäilijöille, vaan siellä ratin takana istuva henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ne halvimmat ja vanhimmat autot eniten saastuttaa.

Vierailija
4/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa pidetään täällä peniksenjatkeena, sukupuolesta riippumatta ja auton omistaja on tuhomurhaaja, ylipahis.

Vierailija
5/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman maasturit ja urheiluautot saastuttavat ja ovat vaaraksi jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Ruuhkamaksut ja isot nopeasti yksityisatoilijoille ja joukkoliikenne halvemmaksi ja ruoan alv% alemmas.

Vierailija
6/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 autoa: iso Mersun maasturi ja urheiluautoksi laskettava BMW, yhteensä yli 700 hv.

Toki nautin hyvästä ruuasta myös.

Viherpiipertäjien agressioiden kohteena olemista nautin suuresti.

Vierailija
7/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 autoa: iso Mersun maasturi ja urheiluautoksi laskettava BMW, yhteensä yli 700 hv. Toki nautin hyvästä ruuasta myös. Viherpiipertäjien agressioiden kohteena olemista nautin suuresti.

...juntteja.

Vierailija
8/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min.

Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen.

Onneksi minulla on oma maasturini, jolla hurautan töihin hetkessä :)

Vierailija
9/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

...juntteja.

Emmekö me olekaan kavereita? Kauheeta, itku tulee.

Vierailija
10/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.

Vierailija
11/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt typerää yrittää tehdä yhtään mitään sen eteen, millaisessa tulevaisuuden maailmassa omat lapset elää. Eihän ne kiittämättömät paskiaiset ole mitään ansainneet.

Oletko hieman yksinkertainen?

Vierailija
12/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min. Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen. Onneksi minulla on oma maasturini, jolla hurautan töihin hetkessä :)

Lasten kanssa kotona kujertelu pitää aivoja tyhjäkäynnillä.

Vierailija
13/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksi asia tarkoita, ettei yritä tehdä yhtään mitään. Oletko hieman yksinkertainen?

lainatussa viestissä sun mielestä jotain tulkinnanvaraa? Oletko itse hieman yksinkertainen?

Vierailija
14/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että juuri ne kiireiset ihmiset jotka ajelevat maastureilla ja urheiluautoilla sijoittavat myös ruokaan paljon rahaa.

Näin kävi minulleki tänään eräässä tilaisuudessa oltiin tyttären kanssa ja pikku nälkä yllätti 20€ maksoimme kahdesta lämmitetystä sämpylästä ja kahdesta vesipullosta, minusta se oli ryöstö. Samalla rahalla olisin ruokkinut kaksi päivää koko 5henkisen perheeni.

Vierailija
15/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kilometriä polkee puolessa tunnissa.

Työmatkani on 10 km. Autolla työmatkaan+lapsen hoitoon vientiin kuluu aikaa 15 min.

Bussilla samaan meni 55 min! Kyllähän minä mielelläni joukkoliikennettä käyttäisin, jos se olisi järkevästi totetutettavissa. Kyllä minä sen lähes 2 tuntia päivässä vietän mieluummin kotona lasten kanssa, kuin bussia odottaen ja bussissa istuen.

Vierailija
16/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kilometriä polkee puolessa tunnissa.

Kuten sanoin, minä haluan viettää lasteni kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Ehkä sitten pääni on pehmentynyt tjtn.

Vierailija
17/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksi asia tarkoita, ettei yritä tehdä yhtään mitään. Oletko hieman yksinkertainen?

lainatussa viestissä sun mielestä jotain tulkinnanvaraa? Oletko itse hieman yksinkertainen?

lajittelen jätteitä ja autoni ovat koostaan ja tehoistaan huolimatta melkoisen vähän kuluttavia.

Talo lämpiää maalämmöllä ja ikkunat ovat paksut ja tiiviit.

Joku vanha sataheppainen Volvo kuluttaa enemmän ja ilman katalysaattoria saastuttaa moninkertaisesti kuin lähes 400-heppainen Bemarini. Silti vain toista vierpiipertäjät inhoavat.

Ja siksi teen moisille piipertäjille kiusaa aina ja kaikkialla:)

Vierailija
18/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan sinun päätelmissäsi on vikaa ja se antaa sinusta yksinkertaisen vaikutelman.

Vierailija
19/19 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä osa kauhistelee autojakin.

Mut matkailua ei juurikaan kauhistella minusta.

melba, joka syö paljon ja kalliisti ;-) eli suomeksi luomuruokaa ja aivan liian paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi