Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten reagoit kylkeen tökkäämiseen?

Vierailija
31.05.2008 |

Miten reagoit, jos olet jossain keskittyneenä johonkin, esimerkiksi luet jotain, katsot telkkaria, keskustelet jonkun kanssa tms ja joku yhtäkkiä hiipii taaksesi ja tuikkaa sormensa kylkiisi? Onko se hauskaa vai ei?

Tuli vaan mieleen kun muistelin, kun kerran kaverini teki minulle niin, kun luin jotain lehteä koulun aulassa. Säikähdin niin maan perusteellisesti ja rääkäisin kovalla äänellä ja sitten melkein itku kurkussa karjuin sille kaverille, ettei noin saa tehdä. Joskus myös baarissa yksi kaveri tuikkasi minua kylkiin, kun istuin baarijakkaralla. Survaisin vaistomaisesti häntä kyynärpäällä mahaan ennen kuin ehdin edes tajuta. Ymmärrän, että näillä molemmilla kavereilla oli varmasti tarkoituksena saada minut nauramaan ja kikattamaan, mutta minusta se vain on ihan hirveää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tekee julkisella paikalla tuon, niin kyllä mullakin on varmaan ensi reaktio alkaa huutamaan ja mahdollisesti läimästä. Muutaman kerran on sattunut joku kähmijä baarissa ja kerran ratikassakin ja olen alkanut huutamaan ensimmäiseksi. Jostain syystä huusin tuossa ratikka-casesa kovaa fuck off ja kovaa. Miksi englanniksi, en tiedä.

Outo tapa, miksi joku haluaa noin säikäyttää ihmisiä.

Vierailija
2/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus synkkinä hetkinä sitä on vähän miettinyt, että onko sitä ihan kamalan kuiva ja tylsä ihminen, kun ei tuollaisesta herkeä kikattelemaan ;-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan itsekin lyödä jos niin tehdään.

Vierailija
4/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi inhottavalta. En tykkää mistään sellaisesta tökkimisestä, kutittelusta, pepulle läpsyttelystä, letin vetämisestä tai mistään muusta kiusasta. Olen lyönyt takaisin, jos joku on erehtynyt tökkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme