Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41 vee enkä voisi mitenkään kuvitellakaan, että seukaisin

Vierailija
03.10.2010 |

jonkun 20+ ikäisen kanssa. Kuka aikuinen nainen jaksaisi sen ikäisen juttuja? Juu, juu, eihän jutustelu olekaan pääasiassa saan kohta kuulla, mutta kyllähän sitä nyt väistämättä tulee juteltuakin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea ajatuskin, että seurustelisin vaikka oman tyttäreni poikaystävän kaverin kanssa...olisi siinä nuorilla ihmetyksessä pitelemistä

Vierailija
2/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis et seurustelisin 20.v vanhemmankaan kanssa..Ennemmin sit se nuorempi jos ois pakko valita,ja osa nuorista kyllä omaa fiksujakin ajatuksia..Jutellu paljonkin,mutta joo en ole seurustellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä kouluikäisillä, jotka ovat tekemisissä lähinnä samanikäisten kanssa.

Vierailija
4/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelissäkymmenissä ja tapasin työn kautta mukavan tyypin. Vasta monien tapaamisten jälkeen tajusin hänen olevan 26v. Hämmensi kovasti, sillä kuvittelin tyypin olevan vähintään 33v tai jotain.

En siis "seukkaa" hänen kanssaan, sillä olen vakaasti naimisissa. Mutta pointti onkin, etten osannut edes ajatella ikäeroa ennen kuin se tuli ilmi jossain ihan tavallisessa keskustelussa.

Vierailija
5/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen periaatteessa samaa mieltä kuin ap. Taannoin tapasin kivan miehen - siis ei meillä mitään ollut, mutta vetovoima oli ilmeistä. Tajusin, että hän on nuorempi kuin minä. Mies ei halunnut paljastaa ikäänsä, koska hän ilmiselvästi hävetti,kun oli jotain 26-27 v.