Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka monella on tällä hetkellä tampooni pimpissä tai terveysside pikkareissa?

Vierailija
02.10.2010 |

Mulla on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta jo tuntui että menkat olisivat tuloss muttei vielä mitään. En ole enää vuosiin laittanut päiviä ylös kalenteriin niin en ole ihan varma koska pitäisi edes alkaa. Raskaus on poissuljettu.

Vierailija
2/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa: kamalat menkat taas. Siteitä kuluu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tämmösen aloituksen tekkee-..

tanppiooni pinpissä ja pikkareissa terveysside... hassua, aivan ku joku teini-poika, ja varmaan onkin...

niin siis verinen leveä pinppi... ei oo kiva

Vierailija
4/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin voi olla tamponi pimpissä. Tamponit laitetaan emättimeen.

Vierailija
5/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

side koska muuten m****t vakuis pitkin alkkareita

Vierailija
6/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka jonka ansiosta kuukautiset ovat loppuneet lähes kokonaan. En ymmärrä miten jotku naiset viitsii kärsiä kuukautisista kun niistä pääsee näin helposti eroon?

Vierailija
7/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka jonka ansiosta kuukautiset ovat loppuneet lähes kokonaan. En ymmärrä miten jotku naiset viitsii kärsiä kuukautisista kun niistä pääsee näin helposti eroon?

sellaiset haluaa, jotka haluaa tehdä lapsia. Eikö tuo nyt ole päivänselvää!

Täällä on parikin sidettä kerralla pöksyissä, synnytin alkuviikosta :) Enkä aio vieläkään laittaa minkäänmoisia kierukoita!

Vierailija
8/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat helvetin runsaat ja syy miksei hormonikierukkaa on, se, että HALUAN VAUVAN. Meillä vaan jokaista vauvaa tehdään useampi vuosi. Kaksi lasta onneksi jo on ja seuraava saa jäädä viimeiseksi ja sitten otan sen hormonikierukan.

Ja lääkärissä on käyty, eikä vikaa löydetty.

Vierailija
9/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat helvetin runsaat ja syy miksei hormonikierukkaa on, se, että HALUAN VAUVAN. Meillä vaan jokaista vauvaa tehdään useampi vuosi. Kaksi lasta onneksi jo on ja seuraava saa jäädä viimeiseksi ja sitten otan sen hormonikierukan. Ja lääkärissä on käyty, eikä vikaa löydetty.

näköjään kirjoitellut hassusti yöllä, olen tarkoittanut sitä että sellaiset tietty ei halua kierukkaa, jotka haluaa niitä lapsia tehdä :)

ja 12: meillä tätä tehtiin 5 vuotta, lukuisia keskenmenoja oli mutta sitten viimein näytti testi vahvasti positiivista. Minulla myös oli kaksi ennestään, mutta jo isompia..selkeää syytä ei löytynyt näihin keskenmenoihin, mutta olen sitä mieltä että meillä sitten viimeksi tärppäsi kun sanoin miehelle viime joulukuussa että pidetään vähän vauvajutuissa taukoa. Oli henkisesti ja fyysisesti raskasta pettyä aina vaan...ajateltiin mennä nyt syksyllä hoitoihin, mutta yllärinä helmikuussa testi näytti positiivista. Nyt on maailman ihanin tyyppi tuolla sängyssä tuhisemassa

Vierailija
10/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kk-suojia seuraavaan 8 kuukauteen. =) Vihdoinkin raskaana!

Vierailija
11/11 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukatiset loppumaisillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi