Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, mitenkähän tämäkin nuori pääsisi sinne työelämään

Vierailija
01.10.2010 |

kun kaikki vaativat valtiojohtoa myöten että työuran on alettava aikaisemmin.

Kyseessä lähisukulaisen lapsi, tradenomi, erittäin tunnollinen tyttö, ahkera ja fiksu. Sai hyvät paperit koulusta. On nyt ollut työttömänä lähes 1,5 vuotta. Hakenut yhteensä lähes 200 työpaikkaa, ja on valmis muuttamaan työn perään. Mistään ei vain työtä saa, ei perkele edes siivoushommia! Oman alan työstä ei puhettakaan, ja tosiaan on hakenut kyllä asuinpaikkansa ulkopuolellekin.

Aika toivottomalta tuntuu tytön puolesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita toinen koulutus, ala jolla työtä on. Väärin valittu ja siitä voi syyttää vain itseään.

Ei kukaan järjestä työtä vain työn järjestämisen ilosta, vaan työn pitää tuottaa jotakin.

Vierailija
2/3 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään usko että on käyttänyt yli 200 tuntia hakemusten kirjoittamiseen. On spämmännyt samaa hakemusta eri firmoihin, vaikka samaa hakemusta ei saa koskaan käyttää kahta kertaa. Idiootti se joka käyttää samaa, etenkin jos ei sillä edelliseenkään päässyt ja hakemushan on oltava henkilökohtaisesti ko yritykseen tarkoitettu ja vastattava yrityksen hakukriteerejä. Hakemusta ei tehdä alle tunnissa jos tosissaan HAKEE paikkaa. Joka ainoa lause, piste ja pilkku on viilattava tarkkaan. Itse hakemuksia lukiessani nostan nämä spämmit aina heti sivuun. Ne on niin helppo tunnistaa. Työn hakeminen on taitolaji. Siihen saa kyllä opstusta työvoimatoimistosta jos osaa kysyä. Harva vaivautuu. Toisaalta helpottaa valitsijoiden työtä kun saa nostaa yli puolet heti sivuun. Helmet erottuu isostakin hakijamäärästä ja tosissaan ko. paikkaa hakevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan vikaa hakumenettelyssä, itse olen 26 ja en ole valmistunut vielä mistään, oman alan kesätöitä ei voi hakea (ope) ja en ole ahkera tai fiksu, silti kesätöitä olen viime vuosina saanut ja niitä olisi voinut jatkaakin, siis tyyliin siivooja, tehdastyöntekijä jne, eri asia kannattaako näitä sitten tehdä jos esim. markkinoijaksi haluaa. Tällöin varmaan pitää mennä palkattomaksi harjoittelijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä