Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut paljon seksisuhteita...

Vierailija
01.10.2010 |

Käykö teille usein niin, että törmäätte ex-hoitoihinne esim. kaupungilla tai baarissa?

Itselläni oli muutama vuosi sitten hummausvaihe, ja miehiä oli aika monta, tapailin heitä samaan aikaan jne.

Nyt olen pariin otteeseen törmännyt näihin miehiin, ensin kesällä sukulaisen juhlissa (uskomatonta, mutta totta), ja nyt toiseen ihan lähikaupassa (olen muuttanut paikkakuntaa, mutta näköjään on mieskin).

Minusta heihin törmääminen on äärimmäisen kiusallista. Varsinkin, kun toinen heistä oli jo seksisuhteemme aikaan varattu mies, ja nyt siis vaimonsa kanssa siellä sukujuhlissa.

Pakkohan siinä oli teeskennellä, ettemme tunne entuudestaan. Äärimmäisen kiusallista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't have sex with married men. It's your fault it feels bad to see them.

Vierailija
2/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita sentään jokunen oli vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta riippuen reagoin. Joskus on parempi olla tuntematta, joskus taas voi mennä juttelemaan. Joskus tulevat juttelemaan, oli itsellä mikä tilanne tahansa. Joskus useamman kerran on käynyt niin että sattuu samaan baariin monta yhtäaikaa, ja tulevat kaikki vielä luokseni, yhtäaikaa, ja siinä itse liukenen yleensä takavasemmalle, jättäen pojat keskenään. :D Joskus on toiminut sekin, että on hummattu yhdessä porukalla koko ilta sitten. Riippuu niin ihmisistä.

Vierailija
4/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan jo hoidoista niin pitkä aika, ettei ole lainkaan kiusallista törmätä. Toisia moikataan, toisten kanssa jutellaan.

Vierailija
5/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monen kanssa ollaan ihan kavereita vieläkin. Mutta se mikä on kiusallista on se kun anoppi esittelee uuden miehensä ja se sattuukin olemaan entinen seksikumppani kuten myös miehen siskon mies. Ja nämä siis ovat aloittaneet suhteensa näihin miehiin paljon se jälkeen kun me ollaan alettu olemaan miehen kans. Eli paljon aikaa kulunu. Mutta vahinkoja sattuu, eikä sille voi mitään.

Vierailija
6/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mua ei vois vähempää kiinnostaa miten heillä nykyään menee.

Vierailija
7/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen hoitoon olen törmännyt pari kolme kertaa. Joka kerta on melkein pitänyt tyhjentää koko baari.

Vierailija
8/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaakseni (pankkiin). Välittömästi muistui mieleen painiskelu villasukat jalassa keittiön lattialla (kumpikaan ei vielä tuolloin ollut naimisissa/varattu). Mikäs siinä. Oli oikein mukavan vaimon löytänyt ja asiakassuhde hoidettiin tyylikkäästi.

Vierailija
9/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kuusi vuotta sitten muuttamassa ja myynnissä ollutta asuntoamme tuli katsomaan yksi exä. Oli lievästi inhottava tilanne.

Vierailija
10/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista. Kuka kehtaa tulla sanomaan, että muistatko, miten me silloin, jos toinen ei tunnista?

Vierailija
11/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta miehen hoitoihin törmätään ärsyttävän usein, hän kun on ikänsä asunut tässä samassa pikkukaupungissa ja tuntee monet myös muista yhteyksistä :/ .. Hänellä on heistä inhottava nimityskin: läpituttu! Yäks!

Vierailija
12/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo, vaikka isossa kaupungissa asunkin, niin aina välillä. Onneksi tosin harvoin.

Vierailija
13/13 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi usein koska olen asunut muualla päin. lisäksi siitä on jo 10 vuotta että tuskin kaikki edes tunnistais. kaupassa oon joskus johonkin törmännyt, mut ei sinänsä mikään ongelma mulle. olen aika sanavalmis ja otan tälläiset asiat huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi