Millä viikoilla sukupuoli näkyy ultrassa?
Eikö normaaliultrat ole kunnalla n. rv 12 ja rv 22.
Näkyykö sukupuoli jo viikolla 12?
Haluaisin alkaa sisustaa lastenhuonetta jo nyt, mutta pitäisi tietää tuo sukupuoli.
Tiedän toki, ettei mikään ultra näytä varmasti, mutta onko siis edes mahdollisuutta että rv 12 ultra näyttäisi jotain vai täytyykö odotella sinne viikolle 22?
Kommentit (7)
Viikolla 15 saattaa jo kokenut kätilö/ lääkäri nähdä kuka siellä masussa asustelee. Mene 4d ultraan, niin varmasti selviää. Maksaa, mutta mikä ei tässä maailmassa.
ja sieltä sanottiin, että tehdään viikolla 20, hinta 150-200 e.
Oma neuvola tekee viikoilla 21-22 eli ei mitään järkeä maksaa..
Missä tehdään noilla aikaisemmilla viikoilla? Maksaisin jos saisin tietää esim. viikolla 12, mutta ei mitään järkeä maksaa jos heti perään saa jo ilmaisenkin.
Haluaisin vaan niin kovasti tietää ja tehdä hankintoja nyt.
ap
kun itse haluaa. Mulle on tehty rv 17 ja 35. Tuolloin rv 17 selvisi vauvan sukupuoli.
Nykyään tosin on tullut jokin viikkoraja kelakorvauksen saamiselle. Itse sain molemmilla kerroilla, koska ultraukseen oli lääketieteellinen syy.
kun itse haluaa. Mulle on tehty rv 17 ja 35. Tuolloin rv 17 selvisi vauvan sukupuoli. Nykyään tosin on tullut jokin viikkoraja kelakorvauksen saamiselle. Itse sain molemmilla kerroilla, koska ultraukseen oli lääketieteellinen syy.
Paljonko maksoi Femedan 4D?
Varmaan kovin aikaisin ei kannata ylimääräisestä ultrasta maksaa, ettei sitten mene koko sisustus uusiksi! ;)
tuota sukupuolta siinä ekassa ultrassa. Toisessa sitten selviää jos selviää. Sekin varmaan riippuu kätilöstä/sairaalasta, että mikä politiikka on sen suhteen. Ja varaudu, ettei sitä välttämättä näe silloinkaan jos pieni on vaikka jalat ristissä tiukasti. Mutta kai sukupuolen veikkaukset yleensä nykyään aika hyvin paikkansa pitää.