Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kertoo lapsen äidistä se, että pitää pukea plain rain?

Vierailija
30.09.2010 |

Tehdäämpä tästä ihan oma keskustelu...

Seuraava pohdinta: mitä ajattelet äidistä joka pakottaa pukemaan ticketin plain rainit (fleesellä tai ilman) joka päivä (ovat muka välikausivaatteita), vaikka kyseessä on sadeasu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vastineeksi sille kurahousukeskustelulle =)

Vierailija
2/7 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ticketit on pyhiä (ja välikausivaatteita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen perhanan plainrainin viime keväänä lapselleni välikausiasuksi, koska sitä nettiputiikissa sellaiseksi (VÄLIKAUSIASUKSI) mainostettiin. Jälkeenpäin olen törmännyt tällä palstalla kymmeniin keskusteluihin siitä, mitä kyseinen vaate kertoo minusta tai lapsestani. Eipä kuulkaa kerro mitään muuta kuin että löysin suht järkevän hintaisen vedenpitävän välikausiasun lapselle. En vaan tajunnut, että ostamalla kyseisen puvun kategorisoin meidän perheen johonkin tuntemattomaan kulttiin. Voi hyvää päivää.

Vierailija
4/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on se on välikausiasuna ja sillä siisti :). Ja mitäkö kertoo...etten pidä haalareista..varsinkaan Reimateceistä ja muista monivärihirvityksistä :). Lapsi osaa itse pukea ja riisua puvun, koska takissa isot vetoketjut. Takki on kivan kevyt takki käytettäväksi myös kesällä tai iha erikseen. Puku on monikäyttöisempi kuin haalari. Meillä on ollut aina sopiva plainrain ja tulee olemaan, koska on ehdottomasti käytönnöllisempiä ulkoiluvaatteita joita lapsille on valmistettu. Mulle on ihan sama jos naapurin Nico-Petterin äitiä tämä häiritee :D.

Vierailija
5/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertooko se vaate jotain erityistä vanhemmista? Luulin muuten, että kyseessä on ihan tavallinen vedenpitävä välikausiasu, siis niin ettei tarvi enää erikseen niitä kuravaatteita laittaa, jos sattuu satamaan. Minua harmitti kyllä, kun lastenvaatekaupassa näin sellaisen plain rain -puvun ja olin jo ehtinty ostaa kurahaalarit ja välikausiasun erikseen :(

Vierailija
6/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa kyllästynyt siihen,että T2H:n 55e pukua mollataan ihan siksi kun on Ticket.Meillä puku toimii hyvin ja koululainenkin kehtaa sen laittaa ylleen :)Av on siitä kumma paikka,että täällä aina haukutaan kaikki :O

Vierailija
7/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tässä ticketissa siis samanlainan pinta kuin kurahousuissa vai sellainen kuin gore-vaatteissa?