Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein vaate jonka omistat?

Vierailija
30.09.2010 |

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on villakangastakki ajattaresta maksoi tuolloin 3000 mk

Vierailija
42/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko minkki tai kettuturkkini, minkki on varmaan ollut arvokkaampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500e juu ja käytössä on :)

Vierailija
44/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole edes mikään kovin hyvä, nappi lähti putoamaan jo muutaman viikon päästä...

Vierailija
45/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään takkikaan ei ole maksanut sen enempää. Yleensä en osta itselle mitään vaatetta, mikä maksaa yli 20 €, kengissä katto on vähän ylempänä...

Vierailija
46/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta itse maksoin kirpparilla 10 €

Vierailija
47/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpuku 1050e

valkoset nahka saappaat 100e

Vierailija
48/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.

14 Seiskää lujina! Kiinnittäkää vyöksenne totuus, pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan

15 ja sitokaa jalkineiksenne alttius julistaa rauhan evankeliumia.

16 Ottakaa kaikessa suojaksenne uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa pahan palavat nuolet.

17 Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana.

(Efesolaiskirje 6)

Tämä on kallein vaatetukseni. Maksettu Golgatalla Jeesuksen verellä. Itse sain sen ilmaiseksi, ilman omaa ansiota.

Vierailija
49/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä summia jotkut laittaneet vaatteisiin. En ymmärrä. Tai no, jos sitä rahaa on niin paljon että on sama käyttääkö 60 vai 600 euroa...

Vierailija
50/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko guessin villakangas takki (n.350e)

tai Dolce & Gabbana housut (n.350e)

Vierailija
51/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi tuolloin päälle tonnin.

Jos sitä ei lasketa niin... ...(mitä mä edes omistan?) Mun syystakki oli 80€ ja oikein kehräsin kun sain ostaa jotain niin istuvaa ja naisellista. On kyllä hyvin harvinaista että ostan itselle mitään, seuraavana tulee kai noi mun ainokaiset farkut jotka oli 35€ (on mulla ulkoiluhousut lisäksi).

Opiskeleva yh

Vierailija
52/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinähän onkin jo kaksi vaatetta. Goretex taisi olla jopa fjällrävenin untuvatakkia kalliimpi. En raaskinut Joutsen-merkkistä ostaa.

Vierailija
53/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yllättynyt vastauksista. Koska minulla on kyllä useampikin n.100-200e vaate, enkä tosiaan ole mikään rikas. Ostin haltin ulkoiluhousut 130e ja takki siihen päälle saman verran. Sen hintaisia oli lähes kaikki kunnolliset ulkoiluvaatteet. Villakangastakki maksoi n.80e ja pidin sitä edullisena.

Ja kun yleisesti katsoo vaatteiden hintoja kaupoissa niin johan niissäkin on hintaa, ihan siis tavallisissakin vaatteissa.

Vierailija
54/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein yksittäinen vaate siis. Asusteita on paljon kalliimpiakin, useita merkkilaukkuja, kallein yli 2000 €.

Vierailija
55/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida kannattaa ostaa kalliita vaatteita. Menevät pois muodista tai oma vartalo muuttuu.

Vierailija
56/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida kannattaa ostaa kalliita vaatteita. Menevät pois muodista tai oma vartalo muuttuu.

Klassikot ovat muodissa aina.

Vierailija
57/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... näyttävästi käytän vaatteihini todella paljon rahaa! Tiesin sen kyllä, mutta luulin että muutkin käyttävät...

Yli sadan euron vaatteita mulla on vaikka kuinka paljon, kenkiä, housuja, jakkuja, laukkuja, mekkoja... Yksittäisiä kalliimpia ostoksia on useampi monen sadan euron nahkalaukku (alle tonnin ollet kuitenkin kaikki, nyt haluaisin ihan kauheasti ostaa melkein parin tonnin tosi makean laukun mutten vielä ole sortunut), jakkuja on useampi jotka ovat maksaneet yli 200 €, samoin jakkupukuja, Odd Mollyn hameen ostin viime viikonloppuna ja sekin maksoin jotain parin sadan euron kieppeillä. Takit ostan aina alesta, mutta kyllä ne sielläkin helposti maksaa useampi sata euroa (toisaalta ainakin viimeinen ostokseni on ollut tosi hyvä koska käytän takkia ainoana talvitakkinani jo kolmatta vuotta). Mulla on kolme Miun mekkoa, maksaneet kaikki noin 200 euroa. Ja vaikka mitä muuta. Laitan siis vaatteisiin aika paljon rahaa. Mutta en näe siinä mitään ongelmaa kun samalla pystyn maksamaan laskuni, elättämään perheeni yms.Ja autoon en laita rahaa kun sellainen kapine puuttuu.

Merkki ei ole tae laadusta mutta antaa usein viitteitä hyvästä leikkauksesta, monikäyttöisyydestä yms. Olen valmis maksamaan kun hieno ja monikäyttöinen vaate osuu silmiini. Lisäksi työssäni oletetaan konservatiivistä pukeutumista.

Ja hei, mun silmäni kyllä kertoo eron hyvän laukun ja parin euron laukun välillä.

Nimimerkillä, ostin kyllä yhden laukun UFFistä kesällä parilla eurolla, eli kaikkea löytyy:-)

Vierailija
58/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on ihan pienille lapsillekin yksittäisiä vaatteita (esim. takki, saappaat), jotka ovat maksaneet yli 100 € kpl.

Omat vaatteeni ovat järjestäen mielestäni keskihintaisia, AV:n mukaan vissiin ylihintaisia. Takit ihan normaalisti noin 100€ kpl, kunnon villakangastakit jotain 500€. Kenkiä vaihtelevasti 50-200 € pari. Mulla taitaa olla yksi ihan pelkkä musta toppi (MQ), joka maksoi noin 100€.

Itse ostan sitten ehkä tyyriimpää, mutta en kyllä kovin usein. Voin etsiä hyviä mustia nilkkureita vaikka 3 vuotta. Sitten kun löydän NE nilkkurit, niin en todellakaan katso hintaa. Taidan siis ollakin vain tosi nirso :)

Vierailija
59/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
60/60 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMäkin olen nähtävästi kauhea tuhlari

Vierailija - 19.10.10 10:20 (ID 11354251]

Meillä kun on ihan pienille lapsillekin yksittäisiä vaatteita (esim. takki, saappaat), jotka ovat maksaneet yli 100 € kpl.

Omat vaatteeni ovat järjestäen mielestäni keskihintaisia, AV:n mukaan vissiin ylihintaisia. Takit ihan normaalisti noin 100€ kpl, kunnon villakangastakit jotain 500€. Kenkiä vaihtelevasti 50-200 € pari. Mulla taitaa olla yksi ihan pelkkä musta toppi (MQ), joka maksoi noin 100€.

Itse ostan sitten ehkä tyyriimpää, mutta en kyllä kovin usein. Voin etsiä hyviä mustia nilkkureita vaikka 3 vuotta. Sitten kun löydän NE nilkkurit, niin en todellakaan katso hintaa. Taidan siis ollakin vain tosi nirso :)

[/quote]

Mun kallein vaate on ehkä Sandin eräs mekko ja kengistä Marc Jacobsin saappaat. No jaa, Tigerin takki maksoi 550-600€ ja niitä mulla on 2. Tigerin vaatteet ovat muuten nykyään ihan perseestä; sellasia tarpeettomia pikkuisia liehukkeita tai ankeita, ylihintaisia ja typreränmallisia pikkumustia. Yöööööööööööööööööööööök.

Vai mitä, eikö muka ole?