Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä design/klassikkoesineen/huonekalun esilläpitäminen kielii epävarmuudesta,

Vierailija
30.09.2010 |

oman maun puutteesta tai brassailun halusta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai syy sen esillepitämiseen on epävarmuus siinä mielessä, ettei sitä kehtaa poiskaan heittää. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi sanonut siitä pitävänsä. Moni on silti saanut sellaisen lahjaksi eikä tiedät mitä sillä tekisi, joten paremman puutteessa pitää sitä jossain hyllyn päällä.

Näistä mainituista olen itse haaveillut Artekin tarjoiluvaunusta. Ne jotenkin vaan oikeasti näyttävät niin ajattomilta.

Vierailija
42/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vaasit ovat meille tästä syystä lahjoina tulleet, itse en varmaan ainakaan useampia olisi hankinnut. Kaikki eivät ole esillä/ käytössä kylläkään samaan aikaan. Nehän ovat muuten käyttöesineitä, esim. iso tulppaanikimppu näyttää kivalta valkoisessa Aalto-vaasissa.

42

Ainoa oikeasti tällainen on Aaltovaasi. Tai syy sen esillepitämiseen on epävarmuus siinä mielessä, ettei sitä kehtaa poiskaan heittää. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi sanonut siitä pitävänsä. Moni on silti saanut sellaisen lahjaksi eikä tiedät mitä sillä tekisi, joten paremman puutteessa pitää sitä jossain hyllyn päällä.

Näistä mainituista olen itse haaveillut Artekin tarjoiluvaunusta. Ne jotenkin vaan oikeasti näyttävät niin ajattomilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö, että sinä et pidä?

Tai syy sen esillepitämiseen on epävarmuus siinä mielessä, ettei sitä kehtaa poiskaan heittää. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi sanonut siitä pitävänsä. Moni on silti saanut sellaisen lahjaksi eikä tiedät mitä sillä tekisi, joten paremman puutteessa pitää sitä jossain hyllyn päällä.

Vierailija
44/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasi ei todellakaan ole brassailua vaan ihan arkikäytössä oleva perusastia! Kuka edes voi pitää tuollaista käyttöesinettä brassailuna? Ymmärrän kyllä ne massiiviset yksilölliset vaasit, jotka maksavat tuhansia euroa, mutta joku muutaman satasen vaasi ei todellakaan ole statussymboli kenenkään täysijärkisen mielestä.

Itseäni tökkivät tällä hetkellä nuo Yki Nummen muoviset Lokki-valaisimet. Harvaan kotiin ja valittuun paikkaan se valaisin oikeasti sopii, tuntuu että monet ostavat sen muodon vuoksi kun kaikilla muillakin sellainen kiikkuu liian lyhyessä vaijerissa ruokapöydän päällä. On aika mitään sanomaton ilmestys.

Myös Alessin sitrus-puserrin tuntuu aika kornilta. Erityisesti jos sitä ei oikeasti käytetä tarkoitukseensa vaan se on asetettu esille johonkin laminaattitason päälle muodon vuoksi...

Vierailija
45/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettu aaltovaasi ihan itse, kun ei saatu toiveesta huolimatta häälahjaksi :) Se ei kyllä yleensä tyhjänä ole esillä, vaan käytetään kukkamaljakkona vaan. Ihan paras siihen.

Vierailija
46/46 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on lähes kaikki Aalto ja Artekiaja kaiken huippuna Aallon tarjoiluvaunu

Meilta kylla loytyy toi tarjoiluvaunu ja se on mukavan ajattoman ja selkan nakoinen huonekalu...

Ehka ma sit oon niin epavarma, voi voi, olenpa huono ihminen...

Jos kaikki on Aaltoa/Artekia, ehka tylsan nakoista, mutta joku voi ihan oikeasti tykata niista, onko koskaan kaynyt mielessa? Ei varmaan, koska sun mielesta tietenkin sun tapa sisustaa on se ainut ja oikea, vai mita? ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi