Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä design/klassikkoesineen/huonekalun esilläpitäminen kielii epävarmuudesta,

Vierailija
30.09.2010 |

oman maun puutteesta tai brassailun halusta?

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustus on kuin avotakasta ilman mitään omien mieltymysten esiintuloa tai henkilökohtaista, jää hieman brassailun / esittelyn maku.

Vierailija
4/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan tilanteesta ja millä tavalla asia tuodaan esille.

Vierailija
5/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä Eameseja tuntuu viimeisen parin vuoden aikana olleen suunnilleen joka toisessa esitellyssä sisustuksessa ;>

http://www.avaruusasema.com/blogi/uploaded_images/eames-molded-plastic-…

http://www.traderscity.com/board/userpix23/20225-modern-dining-chair-ea…

Vierailija
6/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laavalamppu, Aalto-rahit

Vierailija
8/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken huippuna Aallon tarjoiluvaunu

Vierailija
9/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kodin omaava ja ei mitään brassailtavaa.

Tarjoiluvaunu oli elämäni haave.

Vierailija
10/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaajasta, joka vastaa nimeämällä jonkin tietyn tavaran.

Vierailija
11/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa, joka ei sovi muuhun sisustukseen vaan pistää silmään sieltä liikaa -sama vika jos ei ole mitään muusta sisustuksesta erottuvaa, se tasapainon löytäminen on se asia, joka ei epävarmalta ja omaa makua omaamattomalta onnistu niin helposti. Onneksi epävarmuudesta voi päästä eroon ja makukin kehittyy!

Vierailija
13/46 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Design esineet ovat klassikkoja useimmiten silloin kun ne ovat aikaansa edellä, omaperäisiä ja kekseliäitä,yksinkertaisesti oman aikansa parhaita tuotteita.

Aallonkin huonekalut olivat omana aikanaan ultramoderneja ja teknisesti nerokkaita.

Hyvin suunnitellun esineen omistaminen ei välttämättä kerro omistajastaan yhtään mitään.

Kodistani löytyy klassikkoja, mutta lähinnä siksi etten voi alan ammattialaisena sietää keskinkertaista muotoilua, halpoja materiaaleja ja huonoa laatua.

Kai ihmiset saavat sisustaa ja ylipäätään elää miten haluavat. Itse en jaksa kyttäillä toisten koteja ja naureskella niille.

Vierailija
14/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alessin teräksinen sitruspusertimeen kiinnitän aina huomiota lehdissä. En tiedä, mitä se kertoo kenestäkään, mutta huvittaa vain kun keittiössä on täysin tyhjät tasot (mikä miellyttääkin silmääni) ja sitten tämä yksi hökötys framille nostettuna.

Vierailija
15/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saatu paljon sukulaisten vanhoja --> voi kieliä vaikka siitä, että ei ole rahaa ostaa itse huonekaluja.

Vierailija
16/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikuinen ihminen tällaisia edes mieti.

Vierailija
17/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on niitä asioita, jotka itse haluaisi ja harmittaa että muilla on ;). Itse ihailen kaunistan muotoilua...haluaisin sen pirun Aaltomaljakon, koska on minusta upea ja kukat "leviävät" siinä kauniisti esille. Samoin Kuplalamppu on kaunis. Se on mulle ihan sama kuinka monella sellaiset on, enkä ajattele sitä todellakaan brassailuna jos jollakin sellaiset (tai ylipäätään mitään muutakaan) on. Itselläni ei nyt niihin ole varaa, mutta ihailen aina kauniita esineitä ja huonekaluja kodissa jossa niitä on.

Vierailija
18/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on niitä asioita, jotka itse haluaisi ja harmittaa että muilla on ;). Itse ihailen kaunistan muotoilua...haluaisin sen pirun Aaltomaljakon, koska on minusta upea ja kukat "leviävät" siinä kauniisti esille. Samoin Kuplalamppu on kaunis. Se on mulle ihan sama kuinka monella sellaiset on, enkä ajattele sitä todellakaan brassailuna jos jollakin sellaiset (tai ylipäätään mitään muutakaan) on. Itselläni ei nyt niihin ole varaa, mutta ihailen aina kauniita esineitä ja huonekaluja kodissa jossa niitä on.

Vierailija
19/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. muumimukit eivät kerro mistään epävarmuudesta, vaan siitä, että niiden omistaja tykkää muumeista ja uskaltaa kerätä mukeja, vaikka monien mielestä ne onkin ihan juntteja. Tuo puppy sopii oikein hyvin vaikka lastenhuoneeseen eikä kerro mistään. Aaltovaasit ja artekit sopii ihan hyvin moniin koteihin. Meillä ei niitä ole, koska ne eivät sovi asuntoon mutta meillä on tällainen

http://www.bloombaby.com/collection/main.php?sID=19

Varmaan kertoo tuokin jollekin jostain :)

Vierailija
20/46 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman maun puutteesta, epävarmuudesta ja brassailun halusta. Lastulevykalusteet ja tarjoustalon muovikipot kertovat itsevarmuudesta ja hyvästä mausta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi