Missä asioissa piposi on löystynyt vuosien mittaan?
Kommentit (17)
Teininähän sitä oli niin "ärsyyntynyt" helposti. Ärsytti väärin pukeutuvat, väärin puhuvat (liikaa, liian vähän, väärällä nuotilla jne.) ja ylipäätään väärin ajattelevat. Pikkuhiljaa on vuosien saatossa mieli avartunut ja nykyään toiset ihmiset ei juuri koskaan enää ärsytä mua ja olen alkanut rakastaa "persoonallisuuksia".
t: 35v.
Paitsi että rasismia siedän entistä huonommin.
Noiden teinienkin kanssa tajuaa, mitkä on oikeasti sellaisia asioita, mistä huolehti ja mitkä ei...
Olen viisikymppinen.
Nuorempana olin noissa asiossa aika pedantti ja asiat piti tehdä niinkuin ne aina tehtiin. Nykyään en jaksa ottaa stressiä siitä jos mua ei huvita tehdä viikkosiivousta, tai voidaan olla vaikka koko päivä nuorimman kaa sisällä jos mieli tekee, nuorempana olisin lähtenyt ulos vaikka olisi pieniä puukkoja satanut taivaalta, vaikka ei olis edes tehnyt mieli, olin vaan sitä mieltä että kun lapsen pitää saada raitista ilmaa :D
kun ei se kovin kireällä ole koskaan ollut :) No, jossain asioissa kyllä (esim. en katsoisi hyvällä tai edes neutraalisti raskaana olevaa joka vetää perskännit joka viikko) mutta niissä minusta sietääkin olla.
Nuorempana olin noissa asiossa aika pedantti ja asiat piti tehdä niinkuin ne aina tehtiin. Nykyään en jaksa ottaa stressiä siitä jos mua ei huvita tehdä viikkosiivousta, tai voidaan olla vaikka koko päivä nuorimman kaa sisällä jos mieli tekee, nuorempana olisin lähtenyt ulos vaikka olisi pieniä puukkoja satanut taivaalta, vaikka ei olis edes tehnyt mieli, olin vaan sitä mieltä että kun lapsen pitää saada raitista ilmaa :D
komps!
Nuorempana oli niin löysällä kuin olla ja voi, joka asiassa.
Esim. kainalokarvojen annan rehottaa ja sheivaan vain silloin tällöin. Oikeastaan pidän niitä ihan kivoina. Välillä unohdan sen, että suurimmalle osalle ikäluokastani kainalokarvat ovat kauhistus.
välillä aivan pipoton ja välillä törkee hatutus päällä. yleensä siinä välissä on suurin osa päivistä.
Pikemminkin päinvastoin. Esimurkun äitinä saa olla tiukka rajoista.
Ennen piti olla just niin ja näin ja aikaa meni 45min joka aamu. Nyt ei ole aikaa lasten kanssa ja 10min tulee ihan yhtä tyydyttävää jälkeä. Hiukset pesin myös joka toinen päivä. Nyt ehkä joka viides tai kuudes päivä.