Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tekisitte, jos törmäisitte pedofiiliin?

Vierailija
29.09.2010 |

Siis 100% varmuudella näkisitte tilanteen, jossa joku sairas ihminen yrittää houkutella pieniä lapsia mukaansa?

Estäisitte, tietenkin ja soittaisitte poliisille. Mutta tekisittekö jotain muuta?

Olen äärimmäisen rauhallinen ihminen, mutta tuossa tilanteessa hyvin todennäköisesti menettäisin kaikki estoni ja potkisin siitä ilmat pihalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kuitenkaan kykenisin potkimaan laillasi.

Vierailija
2/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla yhden lapseni kaverin äiti soitti ja pyysi minua tuomaan lapsensa kotiin harrastuksesta.

Kyseinen lapsi tuskin tuntee minua, mutta tuli silti kyytiin, kun vain sanoin, että äitinsä soitti ja sanoi, että pikkuveli oli nukahtanut, eikä pääse siksi hakemaan.

Tarjosin tytölle jopa mahdollisuutta soittaa äidilleen ja varmistaa asia, muttei halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin paikalle ja kyselisin ukolta jokusen valitun kysymyksen - ja kehottaisin sitä lasta lähtemään paikalta, menemään kotiin (tai saattaisin itse kotiin).

*

Näin siis menettelisin tuossa ap:n kuvailemassa tapauksessa.

Mutta, jos yleisesti puhutaan, niin.. Minusta noille ihmisenkuvatuksille pitäisi laittaa saman tein kova kovaa vasten; mennä isokokoisten miesten (jotka myös inhoavat pedofiilejä) kanssa jututtamaan ja kertomaan, mitä tulee tapahtumaan, jos yhdenkin lapsen päästä edes hiuksi hänen toimestaan katkeaa. Palkkaisin ihmisen jäniksen asussa seurailemaan (näkyvästi!) tätä tyyppiä kaikkialle minne tämä ikinä meneekin (herättää huomiota ja saa viestin perille!!). Saattaisin omat lapseni joka paikkaan ja levittäisin tietoa vaarasta, pitäisin silmäni auki muutenkin. Jne.

On sairasta, että tälläistä yhteiskunnassamme tapahtuu, ja me emme välitä siitä!! Odotamme vain koska se lapsiuhri saadaan, jotta voidaan hälyttää poliisit ja ns. virkakoneisto paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän