Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakastimen aukojat kaupassa

Vierailija
29.09.2010 |

Tänään kun etsin oikeaa hyllyä kaupassa huomioni kiinnittyi nuoreen naiseen joka piti pakastinkaapin ovea auki pitkän aikaa.

Tsekkasi jokaisen pakasteen tuoteselosteen ja latoi kärryyn koko ajan ovi auki. Minuuttitolkulla. Heti sen jälkeen siihen tuli toinen samanlainen..mietti ja mietti mitäs täältä nyt pitikään kaivaa ja juorusi samalla kaverilleen.

Siis oikeesti. Kivasti sulaa ne pakasteet siellä jos kaikki tolleen aukoo niitä. Mun oli ihan pakko sanoa sille jälkimmäiselle että kannattaa pistää se ovi kiinni välillä eikä pitää kauaa auki. Tää vaan mutisee että ei se nyt noin pienestä mihkään mene. :S No ei oo ihme että aina joskus tulee ostettua esim. jäätelöä jossa on hilettä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
2/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo. En vaan halua jäätelööni hileitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan pakastealtaan päällimmäistä tai otan pakastealtaasta perimmäisestä välistä. Ei ole hileisiä sattunut.

Vierailija
4/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikään mene. Kaupan pakastimissa lämpötila on paljon alle -18 asteen juuri tuon takia. Luuletko, ettei ne siellä kaupassa ole tuota ottaneet huomioon? Ja oletko muuten huomannut, että kaikissa pakastimissa ei ole ovia/kantta ollenkaan. Ja silti pysyy tuotteet jäässä.

Vierailija
5/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan katsella niiden lasiovien läpi ensin missä etsimäni tuote on. Sitten otan yhden paketin ja laitan oven kíinni kun luen selosteita. Saatan laittaa paketin sitten takaisin jos ei sovi meidän allergisille mutta pointti siis etten pidä turhaa pakastimen ovea auki en kaupassa enkä kotona.

Miksi turhaa lisätä energian kulutusta jne.

Vierailija
6/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljon ehdiskellä miettiä, kuinka monta minuuttia ovi on ollut auki.

Vierailija
7/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää se silti oli että piti seistä H. Moilasena siinä kaapin ovi auki kun sen voisi yhtähyvin sulkea. Siksi siinä on se lasi haloo.

Vierailija
8/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö nousee ylöspäin joten kylmä pysyy altaassa.

Mutta pakastekaappia avatessa lämpö todellakin menee sisään!

Ettehän kotonakaan pidä minuuttitolkulla pakastinta auki ja lueskele pussinkylkiä?

Mutta ketä kiinnnostaa?

Eihän se mene omasta sähkölaskusta...

Vierailija
9/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä pidä auki tms? Huvittavaa että aina pitää olla erikseen joku ohje että ihmiset tajuaa miten pitää toimia.

Ja mulla se on ainakin ihan tapa. Jos en kerran kotonakaan tuuleta pakastinta niin aivan automaattisesti toimin samalla tavalla kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan