Monta kertaa sua on elämäsi aikana kosittu ja monta kertaa olet suostunut?
Mua on kosittu 3 kertaa, kerran olen suostunut sille ensimmäiselle kosijalle. Muille oon sitten suoraan sanonut, etten halua enää naimisiin.
Kommentit (24)
kahdesti vastasin kyllä. Nyt naimisissa onnellisesti sen vihdoinkin oikean kanssa :) Ensimmäinen "kyllä" oli elämäni ensimmäinen ja suuri rakkaus, valitettavasti tuli nyrkki väliin.
naimisissa ensimmäistä ja viimeistä kertaa.
ja silti viis vuotta naimisissa tuli tänä vuonna täyteen.. :D
Ja naimisissa ollaan edelleenkin:-)
ja molempii vastasin myöntävästi. Tosin ensimmäisen kanssa tuli ero puolenvuoden jälkeen. Toisen kanssa päästiin ihan naimisiin asti ja onnellisia ollaan. =)
kaikki kosinnat samalta mieheltä ja naimisissa ollaan edelleen :)
Tein joskus kiusaa, etten muka muista että mies olisi mua koskaan kosinut, ja niinpä hän kosi aina uudelleen :D Siksi siis noin monta kertaa. Mutta kivaahan se on joka kerta ;D
Yhden kanssa suostuin kihloihin mutta en naimisiin. Halusin isot kihlajaiset lahjoineen ja hienon sormuksen, mutta en halunnutkaan jakaa loppuelämääni tuon miehen kanssa.
Nykyisen aviomieheni kosintaan vastasin myöntävästi 11 vuotta sitten, ja sillä tiellä olemme yhä. Vietimme kesällä 10 v hääpäivä.
Kaksi kertaa olen suostunut, mutta vain kerran mennyt naimisiin. Eka kihlaus päättyi häntäheikin seikkailuihin, onneksi kävi ilmi ajoissa. Yksi jaksoi kosia useaan kertaan ja vetosi kaikenlaiseen, mm. pitäähän naisen "päästä" naimisiin ennen kuin täyttää 30 vuotta... Nyt olen onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti.
Kolme naista on kosinut minua. En ole koskaan ollut naimisissa.
t. mies, joka "käy täällä av-palstalla säännöllisesti puhumassa akkojen juttuja, mikä se sellainen ämmä on." :D
En ole ollut siis kihloissa enkä naimisissa kertaakaan.
N32, yhden lapsen äiti.
Ensimmäistä kosijaa en ottanut tosissani.
Toista satutuin varmasti, mutta halusin olla rehellinen.
Kolmas kosi leikillään melko pian tavattuamme. Vastasinkin myöntävästi (muka) leikilläni, mutta sydämessä olin tosissani.
Neljännen pakotin kosimaan minua, koska ei itse olisi tajunnut tehdä sitä. Nyt onnellisesti naimisissa ja viisi yhteistä lasta.
Yhteisestä sopimuksesta mentiin ensin kihloihin ja sitten myöhemmin naimisiin. En muista kumpi olisi tehnyt aloitteen kihla-asiassa.
sen jälkeen kun olen jo ollut ensimmäisen kosijan kanssa naimisissa :D
Exä kosi sen jälkeen kun oli itse pettänyt ja halunnut erota. Kun vihdoin pääsin oman elämän syrjään kiinni niin eikös tuo vain tullu häntä koipien välissä ja kysy että koitettaisko vielä ja mentäs naimisiin.
Naurettava tapaus, vuosi tämän jälkeen menikin naimisiin uuden naisensa kanssa.
Vaikka olen kaunis, tai ainakin olin ja hyväkroppainen, mukava ja hauska.
Toisaalta en ole seurustellut kuin kerran. Hänet jätin ja oltais oltu liian nuoria menemään naimisiin.
Ihme selittelyä, en varmaan ole vaimomatskua tai jotain.
ja tuon kosijan kanssa olen naimisissa.
Toinen kosinnoista ei johtanut kihlaukseen, ja kerran olen ollut kihloissa ilman kosintaa. Se oli hyvin proosallista: minä kysyin eikö meidän olisi syytä mennä kihloihin, ja mies vastasi että "mennään vain". Se kihlaus myös purkautui myöhemmin. Eikä ollut edes mikään teinijuttu...