Oon ollu yksinhuoltajana vasta kuukauden, ja mulle on jo tapahtunu seuraavaa:
1. Tapasin melko varakkaan miehen, joka ihastui minuun ihan päätä pahkaa. Olisi ollut valmis vaikka minkälaiseen suhteeseen, siitä huolimatta että minulla on 3 pientä lasta.
2. Entinen työkaveri soitti minulle tänään, ja ehdotti seksiä. Hän on hyvännäköinen, urheilullinen palomies... lupasin heti kun lapset ovat poissa.
Kommentit (60)
mutta kyllä minäkin ottasin palomiehen, poliisin tai vaikka huoltomiehen tässä tilanteessa ;)) taikka se ruma rikaskin kävis.
t. 2v yh:na ollut äiti.
niin positiivisesti ja iloisesti yllättynyt, kun aloittaja sai noin kivaa, rohkaisevaa ja kannustavaa palautetta, MUTTA tulihan ne marisijatkin esiin.. :(
Jos sinkkuna harrastaa irtosuhteita, ei ole horo, jos yh:na harrastaa seksiä ei ole helppo. Ei se seksin harrastaminen tee eronneesta äidistä huonoa. Herätkää tälle vuosituhannelle..
Aloittajalle mukavaa tälläistä elämänvaihetta!!
Kaikkea aikansa. :)
hehe tää taitaa tää palomies olla se mies joka joka deittipalstalla esittelee itsensä, että kuuma palomies vailla seksiseuraa. :D luullen, että ammatti tekee siitä halutumman.
on aina olleet helppoja ja miehet onneksi tietää sen. Onnea valitsemallesi tielle.
Olen helppo ja varma, mikäs se on tämmöisiä yh-lunttuja poimiessa ;-)
on aina olleet helppoja ja miehet onneksi tietää sen. Onnea valitsemallesi tielle.
ja minä joka jäin hoitamaan meidän lapsia yksin, olenkin "helppo" ---ööh kertoisitko millä helvetin perusteella?? Olen erosta saakka ollut selibaatissa ja yksin, eli pian 8 vuotta. Vientiä olisi riittänyt, mutta kun luottamus miehiin on mennyt niin se on ikuisesti mennyt eikä palaa.
miten luottamus tai sen puute vaikuttaa siihen että käy silloin tällöin vain panemassa? Kunhan kortsua käyttää, aivan sama muuten koko tyypille. Ymmärrän että petetyn voi olla vaikea alkaa uuteen suhteeseen kun pelkää tulevansa taas petetyksi ja jätetyksi mutta panosuhteessa tuskin on siitä kyse.
se taitaa olla niin, että ihmisen ei ole hyvä ryhtyä pitkään parisuhteeseen suoraan yläasteen poikaystävän jälkeen, kaikille tulee se vaihe että pitää paneskella mahdollisimman monen vastaantulijan kanssa. Siksi olette ehkä jääneet yh:ksi kun miehelle on tullut tämä vaihe. Sitten kun on nuo kuviot nähnyt, niin huomaa, ettei ympäriinsä panemisessa ole mitään jännää, eikä sitä kaipaa.
Minun exäni oli kyllä ehtinyt niitä villejä ja vapaita poikamiesvuosia viettää ihan tarpeeksi ennenkuin kohtasimme. Tai niin ainakin luulin. Nyt 38-vuotiaana 3 lapsen isänä huomasikin että baareilu ja irtosuhteet on kivempia kuin perhe-elämä... en tiedä kaduttaako, mutta jos, niin myöhäistä nyt.
ap
ja minä joka jäin hoitamaan meidän lapsia yksin, olenkin "helppo" ---ööh kertoisitko millä helvetin perusteella?? Olen erosta saakka ollut selibaatissa ja yksin, eli pian 8 vuotta. Vientiä olisi riittänyt, mutta kun luottamus miehiin on mennyt niin se on ikuisesti mennyt eikä palaa.
miten luottamus tai sen puute vaikuttaa siihen että käy silloin tällöin vain panemassa? Kunhan kortsua käyttää, aivan sama muuten koko tyypille. Ymmärrän että petetyn voi olla vaikea alkaa uuteen suhteeseen kun pelkää tulevansa taas petetyksi ja jätetyksi mutta panosuhteessa tuskin on siitä kyse.
Jos ei luota miehiin yhtään, ei päästä niitä varsinkaan iholleen, edes hetkeksi. Mulle kävi näin väkivaltaisen suhteen jälkeen.
Minun exäni oli kyllä ehtinyt niitä villejä ja vapaita poikamiesvuosia viettää ihan tarpeeksi ennenkuin kohtasimme. Tai niin ainakin luulin. Nyt 38-vuotiaana 3 lapsen isänä huomasikin että baareilu ja irtosuhteet on kivempia kuin perhe-elämä... en tiedä kaduttaako, mutta jos, niin myöhäistä nyt.
ap
ymmärrät miestäsi, kun saat sitä palomiehen letkua.
ap
mahdollisimman montaa miestä. Plääh. Mitä luulet sillä voittavasi?
eikä ole tarkoitus nussia mahdollisimman monen kanssa. Tuo lainaamasi kohta oli vastaus edelliseen viestiin, siis emme ole mikään teineistä asti seurustellut pari ja molemmilla oli kyllä kokemusta ennestäänkin. Ja seksikin toimi mielestäni hyvin.
kun erosin. Lapset eivät todellakaan olleet este. Ensimäisen puolen vuoden aikana vietin niin kiihkeää seksielämää, etten koskaan ennen. Tarjokkaita oli tosi paljon. Lapset (3), asuvat joka toinen viikko isällään, joten pääsin tyttöjen kanssa aina tuulettumaan silloin. Oli upea tunne huomata, kuinka baarissa viuhka kävi ja ei tarvinnut koskaan yksin kotiin tulla.
Kohotti kyllä rutkasti itsetuntoa.
Kerroin eilen yhdelle ystävälleni (seukannut lukioajoista asti saman miehen kanssa) tilanteesta ja hän sanoi että ei millään pahalla, mutta tuolle miehelle tää taitaa olla vaan joku vitsi, että älä ota tosissaan... sanoin että tuskinpa vaan, sen verran kemiaa meidän välillä tuntui kuitenkin olevan.
Illalla exä oli vahtimassa lapsia, siis pienin vielä yöllä heräilee ja minä olin just alhaalla menossa nukkumaan, puhelin äänettömällä. Palomieshän se siellä soitteli... oli kuulemma töissä, ja kysyi mitä teen. Vähän aikaa siinä sitten juteltiin, ja hän yksityiskohtaisesti kuvaili mitä aikoo minulle tehdä kunhan tulee käymään... lupasi ottaa mukaan palomiehen vaatteet, käsiraudat ja pampun. Pyysin sitten että hän lähettäisi kuvan munastaan. Sanoi että ok, jos ehtii hieroa sen kuntoon ilman että hälytys tulee! :D ilmeisesti ei tullut hälytystä, koska ehti lähettää kuvan. Ja oli muuten iso. Ja paksu. Alkuviikosta lapset menevät ekaa kertaa isälleen, yritän puhua että olisivat yötä niin saisin rauhassa rentoutua.
nyt vähän pilast tätä juttua. Tuli mieleen, että onko tottakaan, vai joku pervo täällä kertoo fantasioistaan...?
Mutta jos Ap olet todellinen ja tilannekin totta niin ota vaan kaikki irti palomiehestä ;) Äläkä välitä näiden joidenkin tiukkapipoisten kommentoijien jutuista. Kaikki eivät ymmärrä hyvän seksin päälle ;)
Ihan totta oli, ja otan kaiken irti. Kirjoitin tuon viestin kun tiedän että ketjusta on ollut iloa joillekin. Palaan sitten kertomaan millaista oli, kunhan ollaan päästy tosi toimiin. Tuskin maltan odottaa..
Niin silti mä en tykkäsi siitä että mulle joku tyyppi soittais ja vaan ehdottaisi seksiä!
Ihan Suomi24:n tasoista höpöhöpöä. Tämänkin provon taustalla joku väsynyt kotiäiti...hohhoijaa.
Ja ei siitä sen enempää, mutta terkut niille jotka tykkäsivät minusta.
Sain nauraa ja oli leppoisaa, rentoa ja ihanaa. Varmaan uusiksi joku päivä.
ap
ps. Ai niin, se varakas mieskin on koko ajan ollut yhteyksissä, joten... ihan hyvä tilanne.