Mistä asioista mies haluaa olevan arvostettu?
Mieheni on katkera, kun en ole osoittanut hänelle arvostusta. Olen hieman ihmeissäni, koska en minä koskaan häntä hauku, en edes selän takana. Olen kyllä kehunut selän takana, mutta en silloin, kun hän on läsnä.
Millaisista asioista mies haluaa kuulla arvostusta? Haluan kuulla käytännön esimerkkejä, mistä asioista teidän miehet ovat olleet ylpeitä, kun olette kehuneet heitä.
Kommentit (4)
No en osaa noin yleisellä tasolla sanoa, mutta omaa miestäni kehun sellaisista asioista, joita on hoitanut hyvin, esim. korjannut autoa tai laittanut yllättäen ruokaa (oma mieheni ei laita ruokaa yleensä). Ja ihan vaan siitä, että on oma ihana itsensä.
jokainen mies varmaan haluaa kuulla olevansa:
*hyvä rakastaja
*komea
*hauska ja huumorintajuinen
*miehekäs ja turvallinen
*tarpeellinen ja hyödyllinen (vaimolle ja lapsille ja kodille)
*taitava siinä mitä tekee
Jne. jne. Kukaan tuskin on kaikkea tuota (ainakaan koko ajan, mutta ehkä löydät listasta jotain miehellesi sopivaa... :)
A) Se mies ei ole ollut paikalla, kun olet kehunut häntä selän takana.
B) Jos viestintäsi miehelle on pääosin negatiivista tiuskimista ja nalkuttamista, sitä ei yksi positiivinen lause vuodessa paranna. Kaksi hyvää ja yksi kritiikkiä on minimisuhde, jolla homma pysyy kunnossa. Muuten nakertuu terveenkin ihmisen itsetunto, ja vähintäänkin luottamus siihen parisuhteen toiseen osapuoleen.
siis yleisellä tasolla.