Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nimmaristasi selvää mitä siinä lukee?

Vierailija
28.09.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun näkee nimmareita, jotka on kuin koulukaunolla tehtyjä, tulee jotenkin outo fiilis siitä ihmisestä.

Vierailija
2/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso alkukirjain ja syheröä. Mies väittää, että allekirjoitan edelleen tyttönimelläni (3v naimisissa), itse en tajua miten joku siinä näkee minkäänlaista nimeä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatinkin takia pakko saada, ;)

Vierailija
4/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimmari on sellainen kummallinen koukero. Joskus teininä sain uuden pankkikortin ja allekirjoitin sen sitten kännissä ja jälki on sen näköinen. Mutta oikeastaan se on ihan hauskan näköinen koukero, ja on siis edelleen käytössä ;-)

Muisto nuoruudesta, tai jotain :D

Vierailija
5/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on nimenselvennökset :D

Vierailija
6/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunoa kirjoitan

Isältäni opittu juttu. Hänkin kirjoittaa kauniilla kaunolla ja samaan tyyliin teen itse. :)

Vierailija
7/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle meni lapsena kaunokirjoitusoppi hyvin perille ja on myös pysynyt. Ts., mulla on kaunis ja selkeä käsiala, olen aina se tyyppi jota pyydetään kirjoittamaan esim. yhteiset kortit jne.

Vierailija
8/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunoa kirjoitan Isältäni opittu juttu. Hänkin kirjoittaa kauniilla kaunolla ja samaan tyyliin teen itse. :)

Ja jono takana huokailee, että vähemmälläkin pääsisi...

Vierailija
9/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunoa kirjoitan Isältäni opittu juttu. Hänkin kirjoittaa kauniilla kaunolla ja samaan tyyliin teen itse. :)

Mun saa selvää.

T.Kaupan täti

Vierailija
10/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hassun näköistä kun joku kassalla vääntää kaikki koukerot Vilhelmiina-Kaarina Keskikaskari-Ylipiiroinen nimeensä ja sitten vielä tarkastaa että kaikki iin pisteet tuli paikoilleen.

Vierailija
11/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siisti käsiala tarkoita etanamaista kirjoitusvauhtia :)

Vierailija
12/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkään olin kiltti tyttö ja kirjoitin nimen niin että siitä sai selvää, mutta enää en viitsi.

Etunimestä saa selvää, sukunimi (jota joudun muutenkin koko ajan tavaamaan ihmisille) on sekava soiro.

Vierailija
13/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämä on muutamasta sekunnista kiinni

Vierailija
14/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi olis Perspicaria-Petronella Vähä-Rönttölä-Schtultzmangottenbergerbaum niin ei ehkä jaksais väänhää ;)

minusta on hassun näköistä kun joku kassalla vääntää kaikki koukerot Vilhelmiina-Kaarina Keskikaskari-Ylipiiroinen nimeensä ja sitten vielä tarkastaa että kaikki iin pisteet tuli paikoilleen.

Vierailija
15/15 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin saa

ammatinkin takia pakko saada, ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi