Onko sinulla sellainen musiikki maku mitä et uskalla kertoa
siis kuunteletko lähes tulkoon salaa jotain musiikkia minkä tiedät olevan aika harvinaista?
Kuten esim. irlantilaista, countria, iskelmää, dingoa tai jotain muuta epämääräistä ulkomaalaista ja vieraskielistä joka ei ole niin tunnettua mutta mistä kuitenkin jostain syystä pidät?
Kommentit (26)
Kukaan ystävistäni (jotka kuuntelevat valtavirran poppia, suomirokkia, 70-heviä tai muuta tyypillistä grungeroskaa) ei tiedä mitä minä kuuntelen mieluiten.
Kuuntelen keskiaikaisia laulelmia, gregoriaanisia mieskuoroesityksiä, urkumusiikkia yms. Pidän Skandinaavisista, Brittiläisistä, Ranskalaisista, Italialaisista, Latvialaisista ym ym Keski-Europpalaisista teoksista.
Kukaan ystävistäni ei ikinä varmasti voisi uskoa.
En ole koskaan kertonut että käyn kirkoissa konserteissa, kun he käyvät rokkikeikoilla. Niin, ja ikää on jokunen vuosi alle 40.. Mitäköhän ne sanoisi?
Kukaan ystävistäni (jotka kuuntelevat valtavirran poppia, suomirokkia, 70-heviä tai muuta tyypillistä grungeroskaa) ei tiedä mitä minä kuuntelen mieluiten.
Kuuntelen keskiaikaisia laulelmia, gregoriaanisia mieskuoroesityksiä, urkumusiikkia yms. Pidän Skandinaavisista, Brittiläisistä, Ranskalaisista, Italialaisista, Latvialaisista ym ym Keski-Europpalaisista teoksista.
Kukaan ystävistäni ei ikinä varmasti voisi uskoa.
En ole koskaan kertonut että käyn kirkoissa konserteissa, kun he käyvät rokkikeikoilla. Niin, ja ikää on jokunen vuosi alle 40.. Mitäköhän ne sanoisi?
Miksi et ole kertonut? Onko sun "ystävät" jotenkin rajoittuneita ääliöitä, vai onko sulla jotain itsetunto-ongelmia?
ja hänen teinipojan suruksi kuunteli sitä aina silloin kun oli ahdistunut tai surullinen/masentunut.
Poika oli silloin äidistään huolissaan.
Pojan musiikkimaku oli hevi. Kenenkään muun äiti ei kuunnellut kreikkalaista
Minä tosin taidan olla aika itsetunto-ongelmainen. Tai paremminkin ajatellen, en jaksaisi sitä ihmettelyä. Heillä on tapana vitsailla siihen malliin että on käynyt selväksi ettei "kukaan normaali nyt sellaista kuuntele". Olen vain nauranut mukana. ;)
En myöskään halua heidän ajattelevan minun "yrittävän olla jotain". Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Siksi pidän tämän salaisuutena.
t-3
En myöskään halua heidän ajattelevan minun "yrittävän olla jotain". Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Siksi pidän tämän salaisuutena.t-3
nythän sä juurikn koitat olla jotain muuta kuin olet :( aika surullista.
ja tää teinihevari jonka äiti kuunteli kreikkalaista musiikkia. eikö teinit nyt noin yleisesti ottaen häpeä vanhempiaan, kuuntelevat he mitä musiikkia hyvänsä?
en rohkene sellaista oppia soittamaan, kun ensin varmaan kannattaisi oppia soittamaan jotain yksinkertaisempaa soitinta.
Mutta haitari on mielestäni aika mahtava
ja elen salaa Antti Tuiskua ja Adam Lambertia. En kehtaa tutuille tunnustaa. Esikoista (19v) musiikkimakuni huvittaa suunnattomasti.
ja kuuntelen salaa Antti Tuiskua ja Adam Lambertia. En kehtaa tutuille tunnustaa. Esikoista (19v) musiikkimakuni huvittaa suunnattomasti.
se 40v
vaikka mun kaverit eivät tiedäkään mun musiikkimakuani. Jotain juttuja voi pitää ystäviltäkin omana tietona.
;)
t-3
Kuuntelen ihan yhtä sujuvasti lastenlauluja (Vaikka Gummy Bear tai Schnuffel-pupun lauluja), virsiä, urkumusiikkia, kuorolaulua, heviä, räppiä, reggaeta, eurodancea, heviä kuin klassistakin. Kaikkea voin soittaa autossa tai kodissa koska vain.
musiikkimakuni outo, mutta korvaani viehättävät kovasti mm. Edenbridge, Nemesea, Delain (metallia) Depeche Mode, Rammstein, Nightwish, Toby Keith, Carrie Underwood, Brad Paisley (Countrya) ja Adam Lambert - jota lähden katsomaan tyttären kanssa. Kaveripiirissä kuunnellaan lähinnä Lauri Tähkää ja muuta iskelmää, eli olen aika outo lintu.
ja moderni kansanmusiikki. Pari kaveria tietää tästä, mutta en tunne tarvetta huudella julkisesti. Joskus olen ollut kirkkokonserteissa ainoa alle 60 v :)
no en kyllä kovin monille kehtaa kertoa että tykkään Loirista. Mahtava tulkitsija!
ja pidän asian aika hyvin salassa, koska töissä on selvästi iskelmän ystäviä, jotka hyppäävät lavatansseissa aina kun mahdollista.
Ikäni puolesta pitäisi olla iskelmää...auts eiii.
En kovin paljon mainosta musiikkimakuani, kotiväki tietää että olen "hevimamma".
mutta diggailen 40-,50-luvun musaa - jazzit, mambot, rockit jne. Se oli aikaa jolloin laulajan piti osasta laulaa, eikä vain myydä, ja vaikka ne biisit saattaa kuulostaa tosi kornilta tms ovat ne musta paljon rehellisempiä ja runollisempia lyriikoita kuin nykyään.
ettei kellään ole niin outoa musiikkimakua täälläkään kuin itselläni. Tykkään nimittäin ihan sikana 90-luvun diskohiteistä! :D Just niistä mitä itse veivattiin aikanaan diskoissa... Alexia, E-Type, Dr Alban... Eikä mitään artistiin tutustumista sen koko levyn muodossa, eheei, vaan mä luukutan nimenomaan näitä hittejä! *blush*
Onneksi pidän sitten myös vähän aikuisemmastakin musasta, ja jos makuani kysytään, jätän sujuvasti Dj Bobot ja 2Unlimitedit listalta pois... :)
ettei kellään ole niin outoa musiikkimakua täälläkään kuin itselläni. Tykkään nimittäin ihan sikana 90-luvun diskohiteistä! :D Just niistä mitä itse veivattiin aikanaan diskoissa... Alexia, E-Type, Dr Alban... Eikä mitään artistiin tutustumista sen koko levyn muodossa, eheei, vaan mä luukutan nimenomaan näitä hittejä! *blush*
Onneksi pidän sitten myös vähän aikuisemmastakin musasta, ja jos makuani kysytään, jätän sujuvasti Dj Bobot ja 2Unlimitedit listalta pois... :)
ja vaikka pippaloimaan lähtiessä! Ihan parasta!
ja kuuntelen mm. Chisua ja Marina and the diamondsia. Kaverit kuuntelee heviä, räppiä ja jotai jumputuksia.
mä kuuntelen just tasan sitä musiikkia mistä pidän. en kuuntele yhtään mitään "salaa". siis ei kai kukaan salaa mitään kuuntele? paitso jotkut epävarmat teinit :O