Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan Susanna Sievinen kännissä eilisessä ohjelmassa?

Vierailija
28.09.2010 |

Minusta vaikutti aivan kuin olisi siemaillut pullollisen ( tai enemmönkin) viiniä ennen vieraiden tuloa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pätkiä näin kun se heilui keittiössä tms.

Vierailija
22/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli hyvä huumorintaju ja loistavat ruoat. Voitti "sarjassaan". =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa seuraa :) t.33 tai jotain joka asiaa kyseli

Vierailija
24/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa seuraa :) t.33 tai jotain joka asiaa kyseli

Vierailija
25/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rennosti oma itsensä, hauska eikä turhia yritä olla jotain muuta. Olisi varmaan mukava kaveri ja ystävä. Taatusti hauskaa, mukavaa ja leppoisaa seuraa.

Olen suorastaan kade Sillanpään ystäville!! ;-D

t. äiti 48v ;-)

Vierailija
26/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltikään ole noussut pissi päähän. Sillanpää on kasvanut hyvässä suhteessa uran kanssa. Pitänyt jalat sopivasti maassa.

Ihan rennosti oma itsensä, hauska eikä turhia yritä olla jotain muuta. Olisi varmaan mukava kaveri ja ystävä. Taatusti hauskaa, mukavaa ja leppoisaa seuraa.

Olen suorastaan kade Sillanpään ystäville!! ;-D

t. äiti 48v ;-)

Vierailija
27/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annoin tämän ketjun vaikuttaa ja käytin puoli tuntia elämästäni tämän p****n katsomiseen ruutu.fi:stä ;)

Oskari oli enempi kännissä. Nolo ohjelma kaikin puolin.

Vierailija
28/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituinen tapaus tuntuu olevan.

Ihmettelen totisesti, ettei ravintolakoulussa ollut, kahden kasvuikäisen koululaisen äiti osannut tuon enempää ruoanlaittoa ja lopputulos oli mitä oli. Erityisesti kun Susanna itse mainosti aikoinaan kovaan ääneen tehneensä aina itse kaikki kotityöt Janin ollessa uintireissuilla ja kantaneensa yksin vastuun koko talouden pyörittämisestä. Ovat tainneet Sievisen pojat kasvaa niillä äitien valmistamilla ruoilla (=> saarioisen eineksillä).

Vierailija
29/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 19 alkaa Sievisen/Katajiston töppäilyt osa 2.

Vierailija
30/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää on ihan kehno viikko. Mietin jo, jos jättäis loput jaksot kattomatta. Tänään Katajisto oli ihan selvästi päissään.

Vierailija
31/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää-viikko oli aivan huippu :)

Katajisto on tosi kummallinen ja ylimielisen tuntuinen enkä ymmärrä miksi pitää hulluna kehua ruokia, kun ei yhtään tykkää.

Vierailija
32/40 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutti aivan kuin olisi siemaillut pullollisen ( tai enemmönkin) viiniä ennen vieraiden tuloa.

vaan tyhmä.

Vrt: "Mä lähden nyt Kreikkaan tekeen bisneksii!"

BUHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
33/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitäisi itse olla isäntänä.

Kokata vielä sen lisksi. ;-))

Vierailija
34/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Susanna. Huono ryhti, kamalat hiukset, rumat vaatteet. Tyypillinen nelikymppinen akka, joka pukeutuu tiukkoihin housuihin ja tiukkaat paitaan, laittaa raitoja liikaa hiuksiin ja luulee olevansa nuoren näköinen.

Ei ihme, että Jani vaihtoi, onhan nykyinen aivan eri maata.

Vierailija
35/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pidän tästä suomen versiosta, varsinkin sen viikon jälkeen kun sai vatsa kippurassa nauraa Eva Kelan ja Mikael Konttisen jutuille. Mutta tuota Suskia ja Katajistoa en sitten kestä millään! Ensinnäkin Suski näytti jo olevan naama näkkärillä siitä, että Heta Hyttisellä oli niin paljon kauniimpi ja viihtyisämpi koti ja sitten kun vielä teki parempaa ruokaa, niin olihan se pakko alkaa valittaa lihasta ja sokerista, vaikka hyvin näytti rouvalle maistuvan.

Vierailija
36/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jani Sievinen on joku ihanuus? Mun mielestä se on aivan kamala.

Vierailija
37/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää oli kyllä todella mainio, on hauska kaveri, joka osaa nauraa itselleen. Hyvä taito kaikille ihmisille.

Vierailija
38/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jani Sievinen on joku ihanuus? Mun mielestä se on aivan kamala.

erityisen ihanana, mutta ex-rouva vaan on sen verran järkky, että ihmetellään kuinka Jani on häntä katsellut. Eilisessä jaksossa Oskari oli kyllä aikamoisessa seilissä ja Susannalla oli palkokasvi nokassa kun Heta onnistui niin paljon paremmin. En tiedä onko Ristomatti mikään snobi, ehkä muuten vaan pidättyväinen sillä ihan samalla tavalla hän on kaikissa tv-ohjelmissa käyttäytynyt ihan seurasta riippumatta.

Ohjelma on kyllä mainio ja ihan mielellään otan keittimestarin niksit vastaan!

Vierailija
39/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon viihdettä suomalaisten julkkisten seurassa/kustannuksella. Eilisessä jaksossa Katajisto oli kyllä aivan tuubassa. Mutta oletteko miettineet, että missä vaiheessa iltaa ne antaa oikein ne pisteet? Kun ruokaillessa Oskari oli kyllä aika humalassa mutta pisteitä annettaessa oli hieman vähemmän...vai oliko jo laskuhumala alkanu :)

Vierailija
40/40 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari tuli toiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi