tapanilassa liikkuu lasten ahdistelija ihan oikeasti
tuo toisessa ketjussa kyselty pohjois-helsingin ahdistelija on ikävä kyllä totta. meille on tullut wilman kautta viesti koulun rehtorilta että viime viikon viikonloppuna hiidenkiven puistossa on joku mies yrittänyt houkutella lapsia mukaasa metsään kolme kertaa. mies on edelleen vapaalla jalalla ja jatkaa toimintaansa, em. lisäksi mies on ainakin jahdannut juosten pyöräilevää tyttöä ja kiikaroinut lapsia.
peruukista en ole kuullut mutta miehellä on kuulemma ollut pitkä musta nahkatakki ainakin yhden kerran päällään.
Kommentit (4)
Vieläkö se pyörii siellä vai jäikö jo kiinni?
Mä oon ainakin nähnyt hänet kiikarien kanssa hiidenkiven puistossa!
Rajatiellä. Lapsi kulkee joka päivä kouluun metsätien poikki (käy koulua Maatullissa), eikä ole huomannut mitään erikoista. Itse liikun Hiidenkiven puistossa ja sen ympäristössä päivittäin, enkä ole minäkään nähnyt ketään epäilyttävän näköistä ihmistä hiippailemassa. Kaikki ketä olen nähnyt on pienten lasten äitejä ja isiä.
muitakin helppoja yksityiskohtia. Parempi on kun niitä ei palstalla mainitse, sillä ne on poliisille tunnusmerkkejä. Ties vaikka mies googlettelesi itsestään juttuja ja sitten mies vaihtaakin toimintatapaansa, kun näkee mistä hänet tunnistaisi. Poliisin sitten vaikeampi löytää.