Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi D. - miestenhakkajat ,onko naisia jotka lyövät miestä ensin..??

Vierailija
27.09.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen exääni kerran lyönyt. Onneksi en saanut mitään mustaasilmää tms. aikaiseksi. Nykystäkin olen kerran läjäyttänyt pitkällisen ja tahallisen riidan (mies siis ärsytti ja jatkoi ja jatkoi..) päätteeksi. En kadu kumpaakaan kertaa, mutta nykyään oma pinna on paljon parempi kuin tuolloin. Näistä siis vuosia aikaa,

Vierailija
2/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko hakkasi miestään juurikin niin kuin hänen veljensä hakkasi minua. Eivät sietäneet kunnolisia ja kilttejä ihmisiä, vaan heitä on pakko lyödä ja mitätöidä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain miehet löis ja nimenomaan ensin?

Vierailija
4/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. minä olen lyönyt miestäni 2krt, mutta mieheni ei ikinä koskaan löisi minua takaisin. eli ei se mene aina niin että toinen lyö ensin. toinen ei sitä välttämättä jatka.

Vierailija
5/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko hakkasi miestään juurikin niin kuin hänen veljensä hakkasi minua. Eivät sietäneet kunnolisia ja kilttejä ihmisiä, vaan heitä on pakko lyödä ja mitätöidä!

ON täytynyt olla kotoa opittu malli.

Vierailija
6/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. minä olen lyönyt miestäni 2krt, mutta mieheni ei ikinä koskaan löisi minua takaisin. eli ei se mene aina niin että toinen lyö ensin. toinen ei sitä välttämättä jatka.

Leikilläsi vai siksi, että olet paha ihminen ja tiedät ettei mies löisi takaisin, mutta saa silti siitä varmaan traumat ja aito rakkaus kuolee, jos sitä on enää ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan