Joululahjakysely
Mä rupeen pikkuhiljaa suunnitteleen joululahjoja, koska tykkään olla ajoissa liikenteessä :)
Nyt kysynkin, että mitä te olette ostaneet /aiotte ostaa aikuisille lahjaksi lähisuvussa /kavereille?
Kiitos kaikille, jotka jaksavat vastata. Ehkä saan teiltä vähän lisää ideoita ostoslistaan.
Kommentit (7)
kirjoja, itse tehtyjä villasukkia aina lahjansaajan maun mukaan, kosmetiikkaa yms. yms.
Mulla on jo melkein kaikki valmiina (( :
Ostin viime kesänä Changesta 4 aamutakkia suvun naisille. Suvun miehille ostimme Pentikin nettikaupasta aamutossuja. Sujautamme tossuihin sitten jotain muuta sisään.
Siskolleni ostin 100 euron naamarasvaa. Siskon lapsille Arabia-kamaa ja Tapas-kirja. Isälle upea lottakirja.
Jätän tänä vuonna kaverit vex, koska naimisiinmenon jälkeen tuli niin paljon uusia muistettavia.
Tuo vuoden satsi suklaata on muuten tosi hyvä idea, jota en olisi itse varmaan keksinyt, nam :)
ap
noita lahjoja, joista ei kerry ylimääräistä tavaraa. Syötävistä lahjoista kerätään herkkukoreja lahjansaajien mieltymysten mukaan (viiniä, erikoiskahveja, suklaata, mausteita, pähkinöitä, teetä jne). Jonain vuonna mies on tehnyt itse toffeeta ja on annettu tätä lisäksi, en tiedä tekeekö tänä vuonna. Lisäksi saippuaa olen ostanut kauniissa pakkauksissa kun ovat omalta kotipaikaltani. Voi olla, että annetaa myös esim. kahvila/ravintola/teatterilahjakortteja tms. Mun äiti on ainakin näistä lahjakorteista tykännyt. Saatan ostaa myös jotain kivaa käsityöläistavaraa (esim. kauniin huivin tai laukun) jollekin.
noita lahjoja, joista ei kerry ylimääräistä tavaraa. Syötävistä lahjoista kerätään herkkukoreja lahjansaajien mieltymysten mukaan (viiniä, erikoiskahveja, suklaata, mausteita, pähkinöitä, teetä jne). Jonain vuonna mies on tehnyt itse toffeeta ja on annettu tätä lisäksi, en tiedä tekeekö tänä vuonna. Lisäksi saippuaa olen ostanut kauniissa pakkauksissa kun ovat omalta kotipaikaltani. Voi olla, että annetaa myös esim. kahvila/ravintola/teatterilahjakortteja tms. Mun äiti on ainakin näistä lahjakorteista tykännyt. Saatan ostaa myös jotain kivaa käsityöläistavaraa (esim. kauniin huivin tai laukun) jollekin.
joten listalla:
lahjakortteja esim. hierontaan tms
kirkon ulkomaan avun lahjakortteja "olet lahjoittanut vuohen..."
12 kpl suklaalevyjä ("vuoden varasto") yhdelle, sellaisia, joista tykkää
kauniisti paketoitu korillinen kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä sille, joka niistä tykkää
lapset askartelee kaikille kaikenlaista, (meillä kun vain suvulle annetaan lahjoja) ja mukana äidiltä viesti, ettei askartelemuksia tarvitse säilyttää...
intialaiseen ruuanvalmistukseen tarvittavia mausteita ym. erikoisempia juttuja kauniisti paketoituna