Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tähden illallinen: NOLO Susanna Sievinen

Vierailija
27.09.2010 |

tykkään ihan hirmusti seurata ko. ohjelmaa. Tänään vaan myötähäpeän tunne oli liikaa: Susanna Sievinen on kertakaikkiaan itseään täynnä oleva poloinen, joka ei edes tiedä, miten simppeli ja kanamainen hän on. Siis daah, noin 13-vuotias voisi olla samanlainena. Yäk

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten olen tykännyt Jonsusta ja Mikki Kausteesta (uskomatonta muuten, että "rokkari" voi olla niin seipään niellyt ja puiseva)

Olen täysin samaa mieltä Mikki Kausteesta - yllätti mut ihan täysin. Tosi totinen ja just puiseva, en kyllä viihtyisi hänen illallisseurassaan. Tuntui että vieraatkin tunsivat itsensä vaivautuneiksi kun Mikki oli pöydässä mukana.

Suosikki on ollut just Lasse Norreksen porukka, aivan paras! Naurettiin kotona maha kippurassa jo Lassen naurulle, kun se nauraa kaikelle :D

Toinen setti mistä tykkäsin kovin, oli se missä oli Aira Samulin, Antti Kaikkonen, Wallu Walpio ja Essi Pöysti. Aira oli mainio ja selostajan kommentit Airasta nauratti ennestään. Wallu taas oli tosi juntti, oikea sivistymätön juntti isolla J:llä - yllätti että vaikka hänkin useat seurapiirikekkerit kiertäneenä ei tiedä kerrassaan yhtään mitään ruuasta tai ruuanlaitosta eikä halua syödä mitään!

Vierailija
62/70 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että tykkäsin siitä Valpiosta - yllättävää kyllä. Hän oli jotenkin liikuttava =)

Oskari Katajisto taisi olla päissään, ja Susanna Sievinen kyllä aivan sanoinkuvaamaton.... On siinä Heta Hyttisellä ja Ristomatti Ratialla olemista :O Heta Hyttinen on mulle ihan tuntematon, mutta hän yrittää pitää jonkinlaista tyyliä yllä noiden kahden keskellä. Eka kerta tosiaan eilen, kun en meinannut myötähäpeältäni pystyä katsomaan ohjelmaa loppuun.

Sinänsä minusta julkkisjaksot ovat paljon mielenkiintoisempia kuin tavisjaksot olisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina ja piristävät aineet...

Vierailija
64/70 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipottaja ja kuivakka tyyppi. Menisi hermot heti sen kanssa. EN IKINÄ enää kuuntele Egotrippiä

Vierailija
65/70 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa älynnyt pitää suunsa kiinni. Jo mariseva puhetyyli nosti karvat pystyyn.

Vierailija
66/70 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en yleensä kirjoittele mihinkään haukkuakseni ketään tavallista ihmistä(poliitikot ym.kyllä),mutta nyt on pakko.Luin edelliset kommentit NTI:n em.jaksosta.Ja niissä oli jo aikalailla mieheni ja minun suuaukiajatukset.Siis luulisi tollon ex-perintöprinsessan Janin kanssa ollessaan oppineen edes alkeellisimmat käytöstavat(lapseninikin huonoimmillaankin ovat käyttäytyneet paremmin),-mutta EI!!!! Apua,tunsin "ilta illemmalta)enemmän myötähäpeää...Ei hitto,ajateltiin että se feikkaa.Mutta vaikka kyseessä oli viihdeohjelma,olivat "tähdet"siviileinä ohjelmassa ja on aika intiimiä jo mennä vieraan ihmisen Kotiin ja vielä intiimimpää tehdä ja syödä toisen ruokaa,-ja saatikka arvostella noita kahta juttua.SuSi pilasi koko ohjelman.Eikä Oskarikaan parantanut sitä.Mahtoi Hetalla ja Ristomatilla olla pitelemistä.Valtavasti joutuivat keräämään kohteliaisuusvoimia,täydet pisteet heille jo siitä.Siis S.V:n Kynttiläpesä oli missä?ainakin minulle tuli tunne että kaivopuistossa Ratioilla hän näki sellaisen ensimmäisen kerran.Oma pesänsä oli kuin piloille menneestä Tiimarin mainoksesta-versio,ohjelmanumero olisi sopinut pikkutytön 5-vuotissynttäreille,vaikkakin hauvalle pisteet.Ämmän ilmeet ja kommentit olivat ylimielisen typeriä.Nyt ymmärrän Jani Sievisen menestyksen(minäkin olisin asunut uimahallissa 24h/vrk,jos kotona olisi odottanut tommonen TOLLO!)Käsittääkseni söi äitinsä ruokia,-hyvin ymmärrettävää :O...ja Ristomatin illan lopussa ämmä oli suurinpiirtein isännän sylissä onnettomine tisseineen.Luulisi "mallinhommissa"oppineen tyylitajua,mutta persevaon paljastavine farkkuineen T-paidassa pukeutunut illallisille kuolasi isännän syliin.Olisipa Anu ollut paikalla,tuli niin ikävä Saagimin kipakkaa kieltä :D Heta sentäs oli pukeutunut.Sievinen oli kuin kadulta eksynyt lumppu Ratian ihanaan asuntoon.Sivistys on juuri sitä ettei kohtele huonosti pienempiä.Ihme että Nelonen antoi ohjelman tulla ulos.Harvemmin näkee suomalaisen käytöksen olevan noin "mitään ilman vuorovaikutustaitoja"!!!!

Vierailija
67/70 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt ohjelmaa mutta oliko Susannan käytös todellakin jotenkin noin erikoisen huonoa? Pitäisi katsoa varmaan uusinta. Mikä siitä Susannasta teki nyt niin tyhmän oloisen tai mitkä kommentit olivat niin tyhmiä? Eiköhän tuossa ohjelmassa kaikki ole aika arkisia ja kaikki tähtipöly on poistunut useimpien ihmisten ympäriltä. Kun olen aikaisempia ohjelmia katsonut niin muistaakseni tuossa ohjelmassa ei oikein älyä ole tarkoitus mitenkään erityisesti näyttää vaan tarkoitus on juuri olla tavallinen, hauska jne. Monet ehkä vähän jopa jännittävät koska ovat "alasti" yleisön edessä ilman mitään roolia. Olen kylä tykännyt ohjelmasta koska monesti siinä huomaa kuinka taviksia ja hössöttäjiä nuo julkkiksetkin loppujen lopuksi ovat.

Vierailija
68/70 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievisen svedupelle eukkoko se siellä vaahtoaa?

Vierailija
69/70 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäköhän nyt tarkoitat. Janinhan nykyinen vaimo on Ruotsista (ei Susanna Sievinen) ja miksi hän olisi täällä vaahtoamassa mitään? Tosi juntti käyttää nimitystä svedupelle ruotsalaisista.

Vierailija
70/70 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta poiketen tuon ärsyttävän valion pakkomainoksen takia on valio nyt 2-viikkoa pannassa. Ostan Arla/Ingmania vaikka en ole  edes katsonut mitä yrittää pakolla.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi