Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään creavitve mp3-soitinta? millaisia kokemuksia?

Vierailija
27.09.2010 |

mulla on ollut kaksi, ekan voitin jostain kilpailusta ja oli jo alun alkaen hajalla. viime vuoden elokuussa ostin uuden ja nyt sekin taisi hajota.

eli paskaa tavaraa, mitä suosittelisit??

onko esim i-podi kestävämpi??

käyn lenkillä ja musiikkia kuunnellen se sujuu..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vuonna 2006 ja hyvin toimii edelleen :)

Vierailija
2/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin just vähän aikaa sitten, että se kestää sittenkin, mutta eilen meni näyttö ihan mustaksi, tai siinä keskellä on semmonen hassu kuvio.

se soittaa kyllä musiikkia, mutta ei luultavasti vaihda, eli kuuntelen loppuelämä hassisen konetta.

harmittaa niin vietävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun laite oli silloin kyllä aika kallis, taisi olla yli 200 euroa.

On se pari kertaa seonnut, kerran en saanut sitä sammutettua lentokoneessa. Piti tempaista akku irti. Ja joskus latauksen jälkeen se on tehnyt "re-building librarya" muutamaan otteeseen, ennen kuin olen päässyt kuuntelemaan musiikkia.

Harmi kun sulla on ollut epäonnea vehkeen kanssa...Mulle kyllä myyjä silloin sanoi, että iPod on ylihinnoteltu ja suositteli tätä. Mutta siitähän on tosiaan jo muutama vuosi.

Vierailija
4/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen äitienpäivälahjaksi vuonna 2007 muistaakseni.. Käyttöönotto venyi, ja nytkin on ollut aika satunnaisesti käytössä, mutta jonkun verran kuitenkin. Oon ollu ihan tyytyväinen, ei tosin ole vertailukohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän