Uusi mies hikoilee seksin aikana liikaa
onko mitään tehtävissä, kun uuden miesystävän kanssa ongelmaksi on muodostunut hänen liika hikoilunsa. Hikeä tippuu mun naamalle ja sänky on litimärkä. En ole tuollaista ennen nähnyt!
Kommentit (25)
mullakin uus miesystävä, ja hikoilee niin että mun kasvoille tippuu hikeä, koko vartalo on ihan -märkä- ja lakanat AINA vaihdettava.
Uskomatonta toi hikoilu..
Houkuttele se harrastamaan jotain perusliikuntaa usein. Exälläni tuli muutos, kun oli ollut ensin työttömänä vuoden. Meni sitten tekemään fyysistä työtä, parin kuukauden jälkeen ei tuntunut enää hikipisarat selässä ;)
hän hikoili ku pieni possu jopa syödessään..
eikä mitenkään ylipainoinen, mutta hän kuulemma on penskanakin hikoillut noin.
Reikä vaan kikkelin kohdalle ja suun kohdalle, että saa ilmaa
mutta hikoilee muutenkin paljon.
Just vein petivaatteet pyykkitupaan viime vierailun jäljilta ja tosiaan, lakanat on vaihdettava JOKA vierailun jälkeen.
Vaatteetkin sillä haisee monesti tunkkaiselta, kun hikoilee ne märäksi monta kertaa päivässä.
Pitääkö tässä hankkia muovifroteeta sänkyyn ja hikiliinat viereen, heh.
-AP
Reikä vaan kikkelin kohdalle ja suun kohdalle, että saa ilmaa
löytynee tosiaan huonohkosta peruskunnosta, tai sitten voi olla jokin hikoilua lisäävä lääkitys? omalla miehellä oli molempia, ja kuntoilun sekä lääkityksen purkamisen myötä hikoilu on tiessään!
Hoikka, lähes laiha ja urheilullinen mutta hikoili kuin sika! Puhtaat lakanat haisivat jo viikon jälkeen ja patjat homehtuivat. Onnea.
petivaatteiden homehtumista. Ne on märät, kuin olisi kraanan alla kasteltu.
tai ainakin sekin pitää pestä usein.
Olin aikoinaan suhteessa miehen kanssa jolla on hikoiluongelma.
On aina ollut kova hikoilemaan. Ominaisuus.
"reikä seinässä" -tyydytysaukkoja miehille? Toisella puolella pillu. Kokeilkaa sitä.
Minunkin uusi mieheni hikosi aluksi kuin pieni sika. Nyt mies on 4 v vanha, eikä enää hikoa seksissä ihan samalla lailla.
Helppohan se on naisten valittaa hikoamisesta, kun itse ei tarvitse tehdä mitään muuta seksin(kään) aikana kuin lepäillä lokoisasti selällään.
Tässä taas yksi esimerkki kuinka paljon vaikeampaa miesten elämä on! Mieshän se kaiken työn tekee sukupuoliyhdynnässä ja kyllä siinä vain kuuma tulee jos pidempään rehkii. Siksi selllainen 2 minuuttia - minä suosin puolta minuuttia - onkin maksimi aika, ei tule niin kauhea hiki.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin uusi mieheni hikosi aluksi kuin pieni sika. Nyt mies on 4 v vanha, eikä enää hikoa seksissä ihan samalla lailla.
Pedofiili.
No anna miehen olla alla ja hoitele itse se homma vaikka ratsastamalla. Arvaan, että seuraavalla viikolla täälla on sun ukkos kysymässä mitä voi tehdä kun muija hikoilee liikaa seksin aikana.
Houkuttele se seksiin jossain muuallakin kuin saunassa.
hikoilisinpa itsekkin! ennen hikoilin mut ku oon tullu laiskaksi lahnaksi :(